Terug naar overzicht
Hallo,ik vind dat ook heel mooi. Er bestaan ook zo'n schoenen van Linea Raffaelli (2 modellen). In de winkel van Linea Raffaelli (Brugge)gingen ze mij verwittigen wanneer die schoenen binnen zijn. Ik weet wel nog niet hoeveel ze kosten. Ze spreken mij vooral aan omdat ik ze ook nog verder zou kunnen dragen na de trouw. groetjes,Olivia26/05/2007
Hey,Mijn droomschoentjes zijn besteld. Ik had online zoveel bruidsschoenen gezien maar ik vond en geen enkele mooi. Het liefst wilde ik fijne sandaaltjes. Toen ik de site van Nina Fiaruci vond was ik helemaal verkocht. Fijne gouden sandaaltjes met strassteentjes. Tijdens het trouwkleedjes passen vertelde tegen de verkoopster welke schoenen ik graag zou willen zei ze, ah ja die verdelen wij. En vermits ik daar ook nog mijn droomjurk gaan maken waren dit twee vliegen in een klap. Plus als ik mijn jurk tijdens de opendeurdagen bestelde, kreeg ik voor €150 schoenen. Een meevaller want mijn droomschoenen kosten er €250. Maar dat vind ik ze waard vermits ze na de trouw ook nog kunnen gedragen worden onder een rokje of een jeans. Dus als je schoenen met strassteentjes zoekt kijk eens bij Nina Fiarucci, ik weet het adres van de site niet vanbuiten maar er staat een link op onze site. www.lieve-jorg.be De schoenen kan je bij JPC-collection in Antwerpen kopen.Veel succes.Groetjes,Lieve 30-04-07
Hallo Lex,Vooreerst proficiat met je huwelijksplannen! Bij Het Bruidsparadijs te Kapellen (www.bruidsparadijs.be ) hebben ze een zeer ruime keuze in trouwschoenen waaronder ook de sandaaltjes met strassteentjes van Nina Fiarucci.Veel succes!Marita
Die sandaaltjes uit de Lovers vond ik ook zo schitterend, maar zie dezelfde niet op de site of vergis ik mij?