Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie nog scarpeliini te oostende?

19-11-2006 14:16:20
Wie heeft er nog zijn kleedje gekocht bij scarpellini?

lex
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 685

davida
8-9-2006
 Meld misbruik20-11-2006 14:37:34

hey

ik ben in september getrouwd en mijn kleed kwam ook van scarpellini.

grtjs

Frederica
25-5-2007
 Meld misbruik21-11-2006 20:28:29

Hoi, ik heb mijn trouwkleed er 1 maand geleden gekocht. Nu is het wachten tot het op maat gemaakt is...maar het is het wachten waard!
Groetjes

mieken
20-7-2007
 Meld misbruik22-11-2006 14:09:27

Hallo,

Op 7 december ga ik voor de eerste keer gaan zien en passen. Ik ben vorige week zondag naar de modeshow geweest en ze hebben een zeer ruime collectie. De grootste merken en voor ieder budget!!

natascha
28-7-2007
 Meld misbruik22-11-2006 15:36:21

Heyhey,

Ik ben zondag naar de modeshow geweest en heb er heel mooie dingen gezien. Maandag ben ik dan gaan passen, maar het viel eigenlijk een beetje tegen.
Ik vond er niet wat ik echt wilde en alle kleedjes die ik mooi vond, gingen mij niet echt. Ik ben eerder al gaan passen in linea, Brugge en daar was ik al verkocht aan een kleedje.
We zijn dan nogmaals terug geweest en nu ben ik helemaal verkocht en het kleedje ook...

Ik vond ze nogal opdringerig in Oostende: wil je al afspraak maken, je moet vlug bestellen, alles bleek mooi te zijn als ik het aan had (stonden ze daar met drie verkoopsters rond dat te zeggen, terwijl ik het aartslelijk vond).

Ga zeker ook eens ergens anders!

Groetjes,

Een ander bruidje...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...