Terug naar overzicht
heyik ben in september getrouwd en mijn kleed kwam ook van scarpellini.grtjs
Hoi, ik heb mijn trouwkleed er 1 maand geleden gekocht. Nu is het wachten tot het op maat gemaakt is...maar het is het wachten waard! Groetjes
Hallo,Op 7 december ga ik voor de eerste keer gaan zien en passen. Ik ben vorige week zondag naar de modeshow geweest en ze hebben een zeer ruime collectie. De grootste merken en voor ieder budget!!
Heyhey,Ik ben zondag naar de modeshow geweest en heb er heel mooie dingen gezien. Maandag ben ik dan gaan passen, maar het viel eigenlijk een beetje tegen. Ik vond er niet wat ik echt wilde en alle kleedjes die ik mooi vond, gingen mij niet echt. Ik ben eerder al gaan passen in linea, Brugge en daar was ik al verkocht aan een kleedje. We zijn dan nogmaals terug geweest en nu ben ik helemaal verkocht en het kleedje ook...Ik vond ze nogal opdringerig in Oostende: wil je al afspraak maken, je moet vlug bestellen, alles bleek mooi te zijn als ik het aan had (stonden ze daar met drie verkoopsters rond dat te zeggen, terwijl ik het aartslelijk vond).Ga zeker ook eens ergens anders!Groetjes,Een ander bruidje...