Terug naar overzicht
Wij hebben 16/06/2013 onze 2e afspraak. Wij hebben een vragenlijst moeten invullen en hebben een mailtje gehad met wat gedichten van het Huis van de Mens en een kleine leidraad van wat we nodig hebben nl. iemand (bij voorkeur de ouders) die vertelt over mijn jeugd tot nu en iemand die vertelt over mijn vriend zijn jeugd tot nu. Dan iemand die mij kent en kan vertellen hoe deze relatie mij gevormd heeft tot de persoon die ik nu ben en hoe die onze relatie ziet en hetzelfde over hem. En dan kan sluiten wij af met zijn opa (een oudere persoon) die ons tips kan geven voor een geslaagd huwelijk en wat je kan verwachten van het huwelijk enz. En daartussen kan je nog enkele teksten of gedichten nemen en een liedje ofzo. De uitwisseling van de ringen doen wij hier ook en ik zou graag de viering willen eindigen met de uitwisseling en de kus. Als je die gedichten niet gehad hebt wil ik u die wel doorsturen?
Dag Wendywij zijn vorige week voor de tweede keer naar HVDM gegaan en hadden ook nog niet meer gedaan dan enkel de vragenlijst ingevuld. Daar hebben we dan de opbouw van de ceremonie besproken en nu kunnen wij zelf aan de slag met het invullen van de teksten, liedjes, ... Normaal zal het na dit gesprek wel duidelijker worden. Succes!