Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes voor de ouders en voor de getuigen

21-5-2013 20:39:26
Wat geven jullie zo al aan jullie ouders en getuigen als bedankjes?
Wij waren eerst van plan voor aan de getuigen een fles champanje met een eigen ondworpen etiket maar er is 1getuigen die dat niet drinkt dan dag ik mercikes zelf ondworpen(zo als een mede bruidjehier het ook heeft gedaan)
maar er is dan ook weer 1die dat niet lust chocolade.
Een bedrukte pen hebben ze al gehad van ons toen wij het gevraagt hebben dus dat gaat ook niet. een bongo bon gaat ook niet echt wand er staat 1getuigen op scheiden dus ik weet het ook niet meer wat ik ze dan zou kunne geven.
En voor de ouders dag ik eerst een spiegel te geven met onze foto en onze datum maar dat vind mijn verloofde niks en een bongo bon voor de ouders gaat ook niet wand mijn schoonouders hebben er genoeg liggen die ze niet gebruiken en ze verlopen bijna dus ja en we zijn zowie zo vna plan voor een canvas te geven na de trouw maar op de trouw zelf willen we eigenlijk ietss kleins geven maar we weten het echt niet meer.
Daarom dak eens kwam horen wat jullie zo al geven aan jullie getuigen en ouders

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 993

debora
18-7-2014
 Meld misbruik21-5-2013 21:24:09

Wij zijn van plan om aan de ouders een fles met etiket te geven, waar dan een briefje aanhangt dat ze van ons een fotokader krijgen met een door hun gekozen trouwfoto van ons...

De getuigen zijn we nog nie helemaal uit: misschien hetzelfde, maar dan voor een mini trouwalbum, ofwel een fotoshoot, ofwel een bongobon...

Voor onze bruidmeiden (3 volwassenen) krijgen ze een juweeltje

Voor onze kleine bruidsjongen weten we het nog niet...

candy
20-7-2013
 Meld misbruik21-5-2013 21:33:26

voor onze bruidsmeisjes hebben wij al iest
wij hebben 2 teddybeertjes met elk een jurkje aan en daar hun naam er op.
En daar gaan we dan een strik aan maken waar de ringen aan vast komen

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik21-5-2013 21:36:55

Bij ons krijgt een van de getuige een fles verpakt in een witte linnen zakje waar op staat de beste getuige. (is een jonge kerel die al eens graag iets drinkt, vandaar)

Mijn getuige krijgt een mini album die een beetje naar haar gepersonaliseerd is.( waarin extra foto's van haar gezin).

Mijn schoonouders krijgen ook een leuke mini trouwalbum

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...