TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
22-12-2006
|
20-11-2006 11:00:04
wij nemen DSO music voor ons avondfeest en wij vinden dit heel positieve mensen wij waren ook onmiddellijk verkocht voor hen! Ze doen dit professioneel en dat voel je wel!
Groetjes, Karen 22.12.2006
|
|
Veerle
|
20-11-2006 12:55:17
Dag Nele,
ij hebben dso music gereserveerd voor onze huwelijksviering (niet voor het avondfeest want de zaal die we gekozen hebben, heeft een eigen DJ). We zijn al eens langsgeweest en inderdaad: zeer vriendelijk en professioneel. Of het goed zal zijn, weten we dus nog niet, maar ik heb er alleszins 100% vertrouwen in. Ik had eerst een prijsofferte en meer info gevraagd en na een paar dagen, kreeg ik een hele uitleg en prijsofferte terug via mail. We hebben dit goed bekeken en na een aantal keer heen-en-weer gemaild te hebben, hebben we een afspraak gemaakt in Deurne. Daar heeft Manu ons een hele uitleg gegeven, met lekkere tas koffie ;-)We hebben muziek mogen beluisteren (live gespeeld door hem en op cd), cd's meegekregen en misboekjes meegekregen. Mijn toekomstige en ik hadden er echt wel een goed gevoel bij.
Groetjes,
Veerle 25/08/07
|
|
sofie
19-5-2007
|
20-11-2006 14:02:51
Hoi,
Net als Veerle hebben we ook heel positieve ervaringen met dso music. We hebben hen laten vastleggen voor de kerk en het avondfeest. We hebben wel gevraagd om een andere zangeres in de Kerk te hebben dan op het avondfeest anders lijkt het te veel op elkaar.
Sofie 19/05/2007
|
|
debbie
13-7-2007
|
21-11-2006 9:51:36
wij hebben ook bij dso ons misviering laten vastleggen en net zoals veerle hebben we er geweest in deurne en het is waar je voelt je er direct gerust en je voelt het aan dat ze echt wel proffessioneel zijn hoor ik heb er ook alle vertrouwen in
groetjes debbie13.07.07
|
|
Lindsey
8-9-2007
|
26-11-2006 12:21:49
Dag Nele,
Ook wij hebben afgesproken dat DSO onze viering en onze recepties komt opluisteren (in openlucht). Na ze ontmoet te hebben hebben we er ook alle vertrouwen in !!
Groetjes, Lindsey
|
|
sally
8-8-2015
|
18-4-2015 21:27:40
Hoi, Hebben jullie toevallig ook enkele richtprijzen? Bedankt! Sally
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|