TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
chris
5-7-2013
|
22-5-2013 14:07:07
kies niet te snel; ik heb die fout gemaakt. Als de verkopers zeggen dat het kleedje anders mss weg kan zijn als je niet direct kiest, negeren; thuis er zeker eens over nadenken, en verschillende winkels uittesten! zoek op voorhand op internet al wat voorbeeldjes. Mijn kleed blijkt nu het model te zijn dat ik in winkel heb gepast, ik wist dit niet op voorhand, normaal moet je nieuwe jurk krijgen en als het toch het pasmodel is moeten ze van de prijs doen! Vraag ook of ze , indien je sleep hebt, je trouwjurk kunnen voorzien van lusjes langs binnenzijde, zodat je de sleep omhoog kan rijgen, is handig dan moet je deze niet constant omhoog houden bij bvb dansen. informeer ook zeker naar ontwerper, prijs en oude of nieuwe collectie. hopelijk ben je al iets met deze tips. je zeker niet laten pushen, je moet jezelf er goed in voelen, het is jouw dag.
|
|
Sophie
18-5-2013
|
22-5-2013 14:48:09
Zorg vooral ook dat het confortabel zit. Ook als je neerzit. Ik heb 's avonds niet veel kunnen eten omdat de corset plooide net op de plek waar mijn maag zit. Dat was een serieus minpuntje...
|
|
Sabrina
8-6-2013
|
22-5-2013 15:40:42
Inderdaad al veel tips hierboven. Ik zou ook een strapless bh aandoen om bij een strapless kleed ineens een goed zicht te hebben. Ook advies vragen. In de winkels waar ik geweest ben, heb ik daar veel aan gehad. Die mensen hebben zoveel ervaring, daar ben je echt iets mee. Ik werd absoluut niet gepusht, gelukkig. Ik heb wel veel kleedjes aan gehad die ik mooi vond en ze zeiden mij toen dat ik echt moest wachten op dat 'wauw' gevoel. Ik kon dat eerst moeilijk geloven, maar het was waar. Toen ik dé jurk aanhad, wist ik het meteen en had ik geen enkele twijfel. Dus bij de minste twijfel: niet kopen en verder kijken!
En geniet ervan!
|
|
Sabrina
8-6-2013
|
22-5-2013 15:41:57
Inderdaad al veel tips hierboven. Ik zou ook een strapless bh aandoen om bij een strapless kleed ineens een goed zicht te hebben. Ook advies vragen. In de winkels waar ik geweest ben, heb ik daar veel aan gehad. Die mensen hebben zoveel ervaring, daar ben je echt iets mee. Ik werd absoluut niet gepusht, gelukkig. Ik heb wel veel kleedjes aan gehad die ik mooi vond en ze zeiden mij toen dat ik echt moest wachten op dat 'wauw' gevoel. Ik kon dat eerst moeilijk geloven, maar het was waar. Toen ik dé jurk aanhad, wist ik het meteen en had ik geen enkele twijfel. Dus bij de minste twijfel: niet kopen en verder kijken!
En geniet ervan!
|
|
stephanie
26-4-2014
|
22-5-2013 16:10:11
Merci al allemaal voor de tips
|
|
krista
9-8-2013
|
23-5-2013 9:44:16
Gewoon genieten zou ik zeggen... En niet boven je budget gaan als je er eentje hebt opgesteld ;-). Have fun :-).
|
|
stephanie
26-4-2014
|
27-5-2013 21:35:46
Het was echt een super leuke dag.
En heb veel geleerd van die dag.
Xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|