Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

outlet pierre yves te deinze

22-5-2013 13:55:26
bruidjes,

is er iemand al van jullie naar de outlet pierre yves geweest?!! Wat zijn zoal de richtprijzen en zijn ze daar vriendelijk?

Grt sanne

sanne
13-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1985

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik22-5-2013 14:50:07

ik volg even mee want ik ben ook van plan om naar daar te gaan. Richtprijzen staan op hun website.

sanne
13-9-2014
 Meld misbruik22-5-2013 14:53:09

ook van de outletprijzen?!

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik22-5-2013 16:15:07

Ik ga hier ook meevolgen .

Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik22-5-2013 16:24:00

Ik vind hun prijzen daar te hoog om outlet te zijn .
Ik heb mijn kleed gekocht bij bruidsmode Steven in Torhout , en daar zijn de prijzen voor outlet max rond de 400 euro ! En ze zijn even vriendelijk als tegen bruidjes die een kleed van 2000 euro kopen , echt een aanrader !

Cynthia
29-6-2013
 Meld misbruik22-5-2013 18:39:05

Ik heb kleedjes gepast daar in Deinze. Prijzen schommelen zo tss 1200 en 1500€. Grtjs

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik22-5-2013 19:02:51

op de site stond toch: vraag gerust naar de outletjurken van 299 tot 500 euro. Ik denk wel dat je specifiek naar moet vragen ;)

Cynthia
29-6-2013
 Meld misbruik22-5-2013 20:00:31

Vrees dat dit een lokmiddel is :-) Suite kleedjes inderdaad rond 500€.

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik22-5-2013 20:26:30

Hey, ik ben daar ook geweest. heel vriendelijke mevrouw.
De kleedjes die ik mooi vond waren rond 1600, maar kwamen origineel van 3200 dusja... Heb uiteindelijk kleedje ook gevonden bij Pierre Yves, maar dan in Aalst.
Indien je daarheen zou gaan, vragen naar Sigrid, anderen zijn niet echt behulpzaam!
veel succes

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik23-5-2013 8:11:48

1600 euro vind ik te veel geld. Iemand bij mia monta in brakel al geweest ? Is geen outlet maar komt rechtstreeks van fabrikant.

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik23-5-2013 11:41:14

ondertussen een ex collega eens gevraagd waar haar dochter haar jurk heet gehaald. Komt uit amore uit vlissingen. Alles wordt op maat gemaakt en kan al van 400 euro. En ik moet zeggen de jurk die ik gezien heb was prachtig, en mooi afgewerkt. Het is wel ver rijden voor mij, maar denk toch naar daar te gaan

Anoniempje
5-7-2014
 Meld misbruik23-5-2013 15:23:10

Mij werd verteld dat de prijzen bij outlet Pierre Yves meer nog rond de 1000-1500 euro zitten, eerder kleedjes die ze hebben moeten bestellen bij de fabrikant maar niet verkocht krijgen (zij moeten blijkbaar op voorhand een schatting geven van hoeveel kleedjes ze zullen afnemen bij de fabrikant, of zoiets). Maar die jurken zijn dan ook Pronovias, Ian Stuart, ... en kosten oorspronkelijk 2000 euro (of meer)!

Bij outlet La Sposa gaat het eerder richting 500-800 euro, maar dan wel voor pasmodellen (ook van merken als Pronovias, ...), wel goed opletten dat er niets aan is.

Lindsay
24-5-2014
 Meld misbruik23-5-2013 16:48:01

Kort samengevat -> IK GA ER NOOIT MEER!
Ik had daar mijn droomjurk in de etalage zien hangen. Vol enthousiasme ben ik binnengegaan om te vragen wanneer ik ze kon passen. De verkoopster zei me dat het makkelijker was om een afspraak vast te leggen. Ik hoefde me geen zorgen te maken want ze ging de jurk van de paspop halen met mijn naam erop.
Zo gezegd, zo gedaan. 2weken later komen mijn mama , bruidsjmeisjes, schoonmoeder en ik daar binnen. Blijkt dat ze de jurk doodleuk verkocht heeft.
"geen probleem" zei de verkoopster "De jurk ging jouw figuur toch niet staan".
Je kan je wel inbeelden dat dit niet echt troostende woorden zijn.
Natuurlijk is dit mijn persoonlijke ervaring. Er zullen ongetwijfeld bruidjes zijn die daar wel een goede service hebben gehad.

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik23-5-2013 18:07:29

@ lindsay ; jeetje als ik dat zo hoor is mijn goesting al over om daar te gaan. Hopelijk vind je ergens anders je droomjurk. Ik ga de grens over steken om mijn jurk te vinden ;)

Lindsay
24-5-2014
 Meld misbruik24-5-2013 15:53:44

Evelyn

Inderdaad maar ik heb ze al gevonden hoor :).
Mijn vriendin heeft haar jurk ergens in Lille gekocht. Ze had max 900 euro voor haar jurk en ze heeft er eentje van Pronovias gekocht voor 700. Zal haar het adres eens vragen. Ik zie haar normaal zaterdag. Maybe this is too late?

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik24-5-2013 20:39:05

Lindsay

Geef maar door! hihi. Blijkbaar is er ook een nieuwe bruidswinkel in Eeklo, mijn ouders wonen daar, en gaan daar morgen eens langs. Ik ben verliefd geworden op een jurk van Rembo Styling, model Ulla. Hopelijk vind ik iets in die trend ergens...
Enfin, ik wil niet te veel pof, en wijde jurken, 'k ben nogal tenger van gestalte.
Lille is nu nog niet zo ver van mijn deur, ik kan er een dagje Kortrijk van maken :D
Is toch zot, hoe een mens zo veel stress al op voorhand heeft hé! pffff 'k vraag mij af wat dat volgend jaar gaat geven!

sanne
13-9-2014
 Meld misbruik28-5-2013 12:03:59

oei! en ik wil maar max 1000€ uitgeven aan mijn kleed...dat kan ik pierre yves vergeten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info