Terug naar overzicht
D'Longueville in Waregem! Super service en prachtige kostuums.Ik heb massas complimenten gekregen over mijn kostuum.Je kan het volledig aanpassen naar je eigen stijl, soort knopen, soort stof, snit, ...Zeker een bezoekje waard.Ook prijs/kwaliteit de beste keuze in vergelijking met Café Costume!
Youniek bruidsmode in Turnhout maakt ook kostuums op maat.Je kan er uit heel veel stoffen, snitten kiezen, alles zelf laten ontwerpen naar het model van de bruidegom, ook qua smaak, kleur.Zeker een aanrader.Mijn toekostig ventje heeft z'n kostuum daar besteld, zijn getuige en zelfs mijn vader is zijn kostuum daar gaan bestellen.Het zijn 3 verschillende creaties geworden op ieders model en voorkomen...
Wij gaan binnenkort eens naar Suit Supply. Zij hebben redelijk moderne kostuums en doen ook maatwerk (er zijn verschillende gradaties in). Ik vermoed dat de werkwijze een beetje is zoals bij Café Costume maar met dit verschil dat ze niet enkel maatwerk doen maar ook al een heel aanbod bestaande kostuums hebben. Wij gaan dus eerst kijken tussen de gewone kostuums want die zijn goedkoper. Vinden we daar niks wordt het maatwerk. Qua prijs ziet het er ook een stuk schappelijker uit dan Café Costume.
Dank je wel allemaal!!!Jente zo grappig, dat is toch Waldemar bij jou op de foto hé?