Terug naar overzicht
Wat een mooie foto's! Zag er een superdag uit! Heel mooi!
super mooi, had ik al gezegd, maar nogmaals een welgemeende proficiat voor een prachtig koppel!!!!!Enne;... investeren in een goeie fotograaf was een goeie zet, speciale, originele foto's, thats the way I like it!!!
Supermooie foto's, de vreugde en het plezier spatten van mijn scherm!! Vraagje: waar hebben jullie de groene kaders die op tafel staan gevonden?
Mooie foto's! Jullie zagen er prachtig uit en hebben ervan genoten Proficiat en heel veel geluk gewenst!
De groene kaders komen van Ikea. Te verkrijgen in verschillende kleurtjes voor maar 1 euro ;-)
Amai, nogmaals: supermooi! En herkenbaar: wij zijn ook voor de wet in Geel getrouwd en hebben ook gefeest in de Vesten :-)
Amai wat een fantastische foto's!!! Proficiat met jullie huwelijk.
Hoi Tinne,Wat een prachtige fotoreportage!!! De liefde en romantiek vliegen er af! Zo mooi....echt alles was tot in de details uitgewerkt!!!! Héél begrijpelijk dat er traantjes vloeiden bij het herbeleven van je dag :-)
Prachtige reportage!
Zalige foto's! Altijd topwerk, die Dries Renglé! Proficiat!
prachtige foto's! jullie straalden!Mag ik vragen waar jullie de fotoreportage hebben gedaan?Groetjes
@ Birgit: De locatie is de mijn in Beringen
wat een prachtige, spontane foto's!
Amaai ik ben super jaloers op die foto's!!!! Die zijn suuuuuuuper mooi!
SUPER!!!!
Hele mooie foto's! Jullie hebben goed gewerkt met jullie themakleur, komt mooi uit op de foto's.
super mooie foto's, echt wel zéér knap!!!dikke dikke proficiat!! veel geluk samen!
Ik had de reportage al gezien via de Facebook van Dries, ik ben fan! Wel te duur voor mijn portemonnee, maar desondanks zijn geld waard als je de resultaten telkens ziet. De foto's in de douchezaal van de mijn heb ik zelfs opgeslagen in mijn computer omdat wij ook overwegen om foto's te gaan maken in de mijn in Beringen (ons feest is in de mijn in Heusden-Zolder...).
Wauw, wat een super leuke foto's! Wij krijgen de onze zaterdag, ik ben eens benieuwd :-)
Echt TOP, WAUW, SUPER! (kan hier nog zo even doorgaan met superlatieven!)Gewoonweg fantastische foto's, toffe bende, mooie kleurtjes allemaal met die outfits bij elkaar! Origineel vooral, niet de gewone doorsnee fotoshoot!Echt een pluim voor jullie fotograaf!Geniet nog lang na!groetjesSandra
Prachtige foto's! Ik zag dat je katherine had als zangeres. Was je tevreden van haar? Tine
Hoi Tine Idd wij hadden Katerine als zangeres. Super mooi en met gevoel gezongen!!!! Wij hebben de zang opgenomen en de dag erna nog is naar geluisterd. De tranen waren er terug...Zij heeft gezongen in de ceremonie en ook de openingsdans en ouderdans.Wij waren zeer tevreden!!!
WawTinne, net als het filmpje zijn de foto's ook gorgeous. Nog es proficiat he!