Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 dagen!!!

22-5-2013 21:12:18
Nog 2 daagjes op de teller. Nu begin ik toch wel stress te krijgen. Hopelijk gaat het niet te veel regenen.... Wie trouwt nog de 25ste???

stephanie
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1070

Iris
25-5-2013
 Meld misbruik22-5-2013 21:30:08

Wij trouwen ook de 25e... Tegen iedereen zeg ik maar dat ik geen stress heb, maar ik weet wel beter :) ik begin het toch wel te voelen, en kijk vooral uit naar zat namiddag. Dan is al dat geloop en gedoe al gedaan en zitten we rustig in de zaal te genieten van ons eten en feest. Er komen allemaal van die kleine details bij kijken (wanneer komt wie om te helpen, is er genoeg parking voor de familie in de straat van mijn mama, lintjes aan de auto of niet, ... ) en ik begin al dat geregel een beetje beu te worden. Tijd dus dat de grote dag daar is! Enja, het weer dan nog... Mijn paraplu hangt klaar, wel nog niks om mijn schouders te bedekken tegen de kou :( maar het weer voor zaterdag klonk daarnet toch weer wat positiever. Droger met buien, klinkt toch al wat beter dan alleen maar regen!

Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik22-5-2013 22:32:09

Hallo Wij trouwen ook zaterdag Heb begin deze week toch wat ambetant gelopen door de weersvoorspellingen maar nu al minder slecht idd! Laat ons hopen !!!! En idd ik ga ook koud hebben die dag vrees ik Kleed met bustier en gelukkig nog een stola maar ik heb graag warm dus mijn ' man ' zal me dan moeten warmen :) Veel plezier nog en genieten he dames !!!! X

shanna
25-5-2013
 Meld misbruik22-5-2013 23:07:21

Bij ons ook nog 2 nachten! Spannend!!!! Maar het mag voor mij ook snel zaterdag zijn, want heb het ook wel een beetje gehad met alle details. En hopelijk hebben we droog weer! Maar regen of niet ik ga er toch van genieten!

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik22-5-2013 23:25:16

Het is bijna zover he dames! Vandaag mijn bruidsjurk gaan ophalen en ik heb nog een bonte bolero erbij gekocht tegen de koude, eigenlijk een geluk bij een ongeluk, want de bonte bolerà maakte mijn jurk compleet! Het weer begint idd te beteren, laat ons hopen dat het zo blijft. Groetjes en nog goed uitrusten voor zaterdag!

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik23-5-2013 0:14:22

Ikke!!!!! Maar de stress blijft hier nog redelijk weg hoor. Morgen nog wel wat te doen en vandaag héél wat over en weer geloop gehad, maar ik begin nu al heimwee te krijgen naar de voorbereidingen :(
Vrijdag nog een dagje welness met mijn beste vriendin en dan ben ik helemaal ontspannen voor mijn grote dag! :-)
Het is voorbij gevlogen!!!! En dan ben ik al verloofd sinds januari 2012!

Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik23-5-2013 2:33:40

Bij ons is het ook bijna zover...
Was het maar al zaterdag, net zoals de meeste ben ik de voorbereidingen ondertussen ferm beu! maar ja, het hoort er bij he! ik kan echt niet meer wachten tot het zover is.

De weersvoorspellingen beginnen toch al iets beter te worden...dus fingers crossed zeg maar/

Krijg nu vooral stress van de laatste details en van men hubby to be die maar blijft beweren dat hij geen stress heeft! brrrrrrrr, krijg er nog grijs haar van! ;-)

morgen nog wat geloop en details. Vrijdag nog wat laatste voorbereidingen, men nagels laten doen en om 19u vertrek ik naar de mama, gaat raar doen, nachtje gescheiden van elkaar. Maar ben er zeker van dat als hij me komt ophalen het super gaat zijn.

Ok lekker traditioneel, maar hoort er beetje bij voor ons

groetjes

Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik23-5-2013 9:12:20

Bij ons is het allemaal al gepasseerd maar ik wil toch nog eens zeggen dat je absoluut geen stress meot hebben voor die dag.

Laat het allemaal over jullie gaan en geniet er van.

Regent het, dan regent het en daar zullen jullie later wel om lachen ;-).

Bij ons gaven ze ook de ganse week slecht weer uit en kijk hoe goed het zaterdag was!

Mijn vrouw had ook enkel een bustier aan zonder stola en ze had totaal geen koud. Blijkbaar zorgt de adrenaline van die dag ervoor dat je het lekker warm hebt!

Geniet ervan en succes allemaal!

Sophie
25-5-2013
 Meld misbruik23-5-2013 18:02:37

wij trouwen ook zaterdag. ik ben toch ook blij dat al de voorbereidingen bijna achter de rug zijn. en weer zal al bij al toch nog wel meevallen.

succes allemaal!!

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik24-5-2013 22:49:15

ik ben hier precies de enige dat het spijtig vind dat de voorbereidingen achter de rug zijn :-)

Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik18-6-2013 17:36:08

Het is ondertussen al zo'n 3 weken geleden maar tot op vandaag genieten we nog na van onze prachtige dag!!!

ben nog steeds over en over gelukkig

stephanie
25-5-2013
 Meld misbruik5-7-2013 22:38:21

Hier is het al 6 weekjes geleden, gisteren de foto's van de fotograaf gekregen. Heb heel de dag precies opnieuw beleefd :-). Er volgt nog wel een verslag en foto's. Heb nog geen tijd gehad. zijn veel op vakantie geweest :-D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...