Terug naar overzicht
Vind je zo een envelopje toch niet ideaal,met een win for life beginnen wij misschien aan een ander verhaal...Denk je; die 2 das een lotje uit de loterij,steek er dan een win for life ticketje bij...Geluk in de liefde is geen geluk in het spel?Met "win for life" lukt het misschien nog welGraag willen wij nog een gokje wagen,mogen wij dan ook een ticketje win for life vragen...ofzo
deze heb ik eens gelezen op het forum en opgesllan.Bloemetjes vergaan een win for life zou ons beter begaanen De loterij hebben we al gewonnen met elkaarwant wij vormen nu ook officieel een paarmaar voor the new man and wifegraag een lotje 'win for life'je weet maar nooitmisschien winnen we ooit....hopelijk ben je er iets mee
deze heb ik eens gelezen op het forum en opgesllan.Bloemetjes vergaan een win for life zou ons beter begaanen
De loterij hebben we al gewonnen met elkaarwant wij vormen nu ook officieel een paarmaar voor the new man and wifegraag een lotje 'win for life'je weet maar nooitmisschien winnen we ooit....hopelijk ben je er iets mee
Ok heel fijn dank u wel daar kunnen we zeker mee verder!! Xx
hihi mieke, kwam ook van mij ;-)