Terug naar overzicht
oei dat is spijtig om te lezen So!Mijn verlovingsring kwam ook van daar en we waren absoluut niet tevreden van die winkel!Zeer onvriendelijk, alles is te veel gevraagd, ik was mijn ring bijna 3 maanden kwijt om kleiner te maken!! echt geen aanrader!Ik vind persoonlijk wel dat je je geld zou moeten terug krijgen, of op zijn minst een deel.Je heb ten slotte betaald voor een zaak die je niet gekregen hebt!
Helemaal niet fijn!! Maar ik heb er ook al slechte commentaren over gehoord...
Ik kan alleen maar beamen wat hier geschreven wordt! De service die je bij versato krijgt is ronduit slecht! Ik zou niemand aanraden daar iets te kopen! So, ik vind het heel erg voor jou. Ik zou echter nog eens teruggaan en blijven vragen naar een oplossing, want dit kan echt niet!
ik zou terug gaan als er veel volk is en dan goed luid zeggen wat er scheelt dan zullen ze wel iets doen en anders dreigen naar de bond van juwelieren te gaan al weet ik niet dat die bestaan maar in iedergeval je ni laten doen deze ring is voor je leven e
Wij hebben spijtig genoeg ook problemen gehad met mijn verlovingsring. Ook een verkeerde geleverd... Lang moeten wachten op de juiste ...wij zullen hen ook eerder afraden
we hebben de onze ergens anders gekocht,bij onze buren,die ook mijn ventje zijn getuigen zijn...........we zijn prima verzorgd,maaar zoals ik hier hoor alleee allee.....GA OP EEN ANDER Bruidsparen...............er zijn zeker plaatsen waar ge met respect en Liefde behandelt wordt!!!!
Wij zijn er wel tevreden van... Ik moet er wel bijzeggen dat wij speciaal niet zo een dure ringen genomen hebben omdat we dat niet wilden, mss dat ze met de duurdere modellen iets meer last hebben met afwerking en/of aanpassingen