Terug naar overzicht
Geniet ervan meid !Ik ben al benieuwd naar de foto's
Good luck!! X
Have fun!
Geniet er van!!! En zoals je zegt. Als de zon niet wilt stralen zullen jullie wel stralen...Ben al benieuwd naar de foto's en het verslagje...Liefs Caroline x
Genieten is idd het woord!!! Benieuwd naar de foto's en verslag.
Het weer ziet er al weer wat beter uit voor zaterdag! Veel plezier en een mooie dag gewenst! Ik kijk al uit naar je verslag en foto's.
Geniet er van Joke! Ik wens jullie allemaal een stralende dag toe, met of zonder zon. Ik wens jullie een dag om nooit te vergeten vol ontroerende en grappige momenten en vooral vééééél liefde! Maak er JULLIE dag van! En laat ons vooral nadien meegenieten van je verslagje :-)
Heel veel plezier!!! Geniet met volle teugen!!! xxx
Geniet ervan!! :)
Geniet van JULLIE dag, hij zal vlug genoeg om vliegen.Je hebt zoveel in de voorbereiding gestoken, geniet er nu maar van.Ik duim in elk geval voor mooi weer...Alvast een dikke proficiat Mevr... :-).Dikke kussen van mij XXX
Ik duim mee dat het zonneke morge mag schijnen! Geniet ervan... x
Geniet er van .en maak er en super dag van xx
Geniet van jullie dag, Joke!! Stralen zullen jullie zeker doen! Ik kijk uit naar je verslag en foto's!
Alvast een superdikke proficiat en geniet ervan! Wij duimen mee voor goed weer!!
Geniet er van!! xx
Joke, stralen zal je sowieso ! Geniet ervan en alvast proficiat ! Ben benieuwd naar je verslagje en de foto's,Liefs,Jenn
Geniet ervan wij duimen voor droog zonnig weer (eigenlijk stralend weer).Dikke dikke proficiat!!!
Geniet van elke seconde!Alvast een dikke proficiat! xxStuur zeker een verslag en foto's.
Ze geven nog maar 20% regenkans op zoover.be :-) :-).Dus hoop doet leven :-).Go for it ;-).Aan jou en andere bruidjes van 25/5 een superleuke dag gewenst xxx