Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe ver staan de 20-07-2013 bruidjes?

24-5-2013 13:02:07
Onder tussen staat de teller al op 56dagen,
Het begind te minderen
Hoe ver staan jullie al?
Ik heb dit allemaal al:

-Trouwkleed
-Trouwschoenen
-Juwelen
-mn ventje heeft zn kleren al juist schoenen en een hemd
-misboekje is in orde en afgewerkt
-de bedankjes zijn klaar
-tafel namen zijn klaar
-naamkaartjes zijn klaar
-versiering feestzaal hebben wij ook en voor thuis
-gemeente is volledig in orde betaald enz
-kerk is volledig in orde betaald enz
-eten is al besproken met de feestzaal
-verassing voor de ouders is in orde
- bedankjes getuigen(eindelijk) gevonden
-bedankjes ouders (eindelijk) gevonden
-lijst voor het afroepen van de tafel namen voor de dj
-openingsnummer hebben wij ook al
-vader-dochter dans moeder en zoon liedje hebben wij ook al
-gastenboek,enveloppendoos hebben wij ook al juist een pen nog zoeken
-beertjes voor de bruidsmeisjes waar de ringen aan moeten is besteld
-feestreglement is ook in orde

wat nog gedaan moet worden is:

-Hemt en schoenen voor mn ventje
-trouwboeket
-de ringen( binne 2weken mogen we ze bestellen)
-pen voor de gastenboek zoeken

ik denk dat het zo wat alles is,
of ben ik iets vergeten?

groetjes

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 714

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik24-5-2013 14:37:11

dacht nog aan vervoer en fotograaf.. denk dat je voor de rest wel alles hebt :)
wij hebben nog steeds van niemand vernomen wat de kerk kost, wat hebben jullie daarvoor gegeven en aan wie moet dat betaald worden?
groetjes melissa

candy
20-7-2013
 Meld misbruik24-5-2013 14:48:09

fotograaf gaat normaal mijn schoonbroer doen hij heeft er voor geleerd, maar durven hem er nu niet echt mee lastig te vallen omdat hij nu pas te weten is gekomen dat zijn vrouw hem al 7maanden een verhouding heeft met iemand anders we gaan het binne 2weken ongeveer vragen als alles wat bezonken is en voor vervoer hebben wij echt niet nodig aan gezien de kerk ma 2mn van ons thuis is en het gemeentehuis 5min en de feestzaal maar 10min dus vinden wij eigenlijk weg gegooit geld en voor bruidsauto hebben we een die van mn jongste schoonbroer hij heeft een audi a5 cabriolet en int wit dus beter kan ik niet hebben he

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik25-5-2013 12:00:29

Wij hebben de grote dingen ook allemaal al gedaan.
Nu nog bedankingetjes gaan kopen, enveloppendoos knutselen (heb de doos al, maar moet nog versierd worden), tafelnamen uitprinten, vieringboekjes in kopiecenter gaan kopieren (moet eind juni nog goedgekeurd worden), mijn ventje moet het boeket en de broches nog gaan bestellen, juwelen zijn besteld maar moeten nog toekomen, de cadeaus voor getuigen en ouders moeten we nog zoeken, ...
Maar we hebben besloten om nu eventjes tot eind mei stil te sitten omdat we andere problemen hebben in de familie.
Tkomt dichterbij e Ik ga vanmiddag mijn eerste proefkapsel en -make-up gaan doen. Spannend!
Nog veel succes met de voorbereidingen!!! xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...