TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bea
6-7-2013
|
24-5-2013 19:11:15
Oh, niet tof! Ben je wel wijzer geworden wat je staat en wat niet? Je kan ook eens gaan naar Youniek in Turnhout (hebben 3 maanden nodig om je kleed te maken, dus kan nog net.) Zeker nog niet wanhopen! Bij de gewone Jagré winkel kan je ook jurken vinden die niet al te duur zijn (onder de 1000 euro). Bij P&C hebben ze ook een paar trouwjurken, erg goedkoop maar het moet je ding wel zijn (in Duitsland is hun keuze veel groter, dat kan je zien op hun website). Als je een kleed zou vinden dat echt je ding is alleen te duur, kan je het misschien online bestellen.
|
|
candy
20-7-2013
|
24-5-2013 19:12:38
je kan ook bij een naaister een kleed laten maken volledig naar u goesting, kan ook zien op internet voor een paar voorbeelden en eens is vragen in een bruidswinkel of ze die kleed hebben en hoeveel het zou kosten
|
|
krista
9-8-2013
|
24-5-2013 19:36:15
Hey Sarah, kop op, jou kleed hangt ergens op jou te wachten. De moed niet opgeven. De koe bij de horens vatten zoals ze zeggen... Beginnen rondbellen, surfen, de moed zeker niet laten zakken. Net zoals Bea zegt, ga eens kijken bij Youniek. Ik heb er alleen maar lovende woorden over. Mijn jurk komt van daar. Mijn ventje die geen kostuum wou heeft daar zijn ding gevonden. Zijn getuige idem mijn vader die heel septisch tegenover hun prijzen stonden zijn verstomd van de kwaliteit en service. Dus bel gewoon ff naar hun, ga zo snel mogelijk langs... Vind je er niet jou waaw gevoel bel dan andere zaken af of maak meerder afspraken tegelijkertijd... Maar je vindt jou droomjurk wel, gene paniek... Hou ons op de hoogte. En probeer er toch wat van te genieten. Lieve groetjes, X
|
|
Sofie
6-7-2013
|
24-5-2013 19:53:10
Oh niet leuk maar je zal zeker eentje vinden waarvan je zegt: Dat is em! Mijn kleed komt van bij Maxim's Couture in Aarschot en daar was nu een hele collectie van een bepaald merl (maar weet niet meer welk) aan -50% Misschien wel eens de moeite om te bekijken..
|
|
sarah
31-8-2013
|
24-5-2013 20:30:10
Dank je wel allemaal voor julliie vriendelijke woorden en tips. Ik wordt er weer emo van en mijn vriend biedt ook niet veel hulp. Hij zegt: neem toch gewoon een mooi kleedje dat je later nog eens kan dragen en mijn logisch verstand zegt ja maar mijn gevoel zegt dat ik zo'n mooi wit bruidskleedwil dat mij een prinsessengevoel geeft. Ik ga zeker morgen bellen naar Youniek om een afspraak en hoop dat ik zo snel mogelijk langs kan. En Maxim's Couture klinkt ook goed. Is het niet moeilijk iets te vinden en het te laten maken door een naaister Candy? Kunnen zij dat gewoon namaken aan de hand van een afbeelding? Voel me weer iets hoopvoller gestemd :-)
|
|
Saar
7-9-2013
|
24-5-2013 21:29:29
Ik heb er 65 jurken (en 4 winkels) over gedaan tegen ik de mijne vond. Niet wanhopen, je vindt vast wel je jurk! Als je graag een jurk wil die van jou de prinses maakt die je wil zijn die dag, dan moet je dat maar lekker doen! Gewoon je gevoel volgen.
Good luck!
|
|
wendy
7-9-2013
|
24-5-2013 22:05:08
Niet opgeven, je zal je jurk wel vinden!!! Ik heb het mijne gevonden bij Ziri in Boechout... Zeker een aanrader! Veel succes nog, komt wel goed!
|
|
jill
17-8-2013
|
24-5-2013 23:29:09
ik heb mijn trouwkleed eigenlijk direct gevonden.. in mechelen bij maxim's couture ze hebben mij daar prima geholpen.. ik had mijn moeder ,zus en beste vriendin bij. Ik had verschillende soorten jurken gekozen om te passen.. ik zat aan jurk nummer 4 en dat was het gewoon!!! ik wou de rest al niet meer passen. Ik zag aan de gezichten van mijn helpers dat het prachtig was! dus ik had geluk en bang voor niets.. maar ik begrijp je wel hoor. Je moet gewoon ook heel goede begleiding krijgen.. en dat ze ook eerlijk zeggen of je het staat of niet staat.. en je moet zelf ook het wow effect krijgen!!! hou de moed erin! komt goed!!
|
|
debbie
3-8-2013
|
25-5-2013 8:47:09
ik had ook mijn droomkleed al opgezocht op internet en heb dan naar la tiara gebeld om te horen of ze het kleed hadden om te passen, ben het gaan passen en dat is het uiteindelijk geworden, zoek eens goed op het internet wat je wil, dikwijls vind je ook al prijzen en neem dan is contact op^met een winkel, kan echt helpen hoor, veel succes
|
|
Anja
10-1-2013
|
25-5-2013 13:34:36
Zo te zien ben je rond het Antwerpse aan het zoeken. Ik kan je Couture Jetty in Melsele (Beveren-waas) warm aanbevelen. Ik heb mijn Ladybird daar gekocht en was heel tevreden.
Laat ons weten hoe het afloopt! :-)
|
|
sarah
31-8-2013
|
25-5-2013 13:55:26
amai 65 jurken, ik dacht dat ik er al meer dan de rest gepast had ;-). Ok dan moet ik gewoon meer passen. Ik ben niet iemand die graag shopt vooral omdat ik een kluns ben met kleren en grijp dan gemakheishalve naar een jeans of iets sportiefs dus vind ik het nog moeilijker in te schatten wat bij mijn figuur past en had dus gedacht/gehoopt dat ik gewoon een bruidswinkel binnen moest stappen en dat die verkoopsters mij gingen zeggenjij bent iemand die met dit kleed goed staat maar niet dus :-). @ Anja: ik kom oorspronkelijk van Antwerpen maar woon nu sinds 2 jaar in Landen, Vlaams Brabant. Allemaal heel fel bedankt voor de ondersteuning, dat doet me deugd.
|
|
wendy
21-9-2013
|
25-5-2013 14:35:59
eens kijken op internet bij victoria bruidsmode. Zeer schappelijk van prijs en zeer mooi!!!!
|
|
Veronique
24-8-2013
|
25-5-2013 19:14:29
Victoria's bruidsmode, raad ik echt niet aan.. er zelf geweest en ik vertrouw het daar voor geen haar. Alle respect voor dames die hun kleed daar wel vonden, maar zoveel kleedjes heeft ze er niet hangen en ook niet in alle maten en je moet het kleed nemen zo als het is en als je bv een maat groter wilt, gaat dat niet want dat kan niet krijgen.. etc Ik zat na een 20min met beide mama's terug in de auto op weg terug nr huis.. Maar dat is mijn mening hé.. Ieder zijn eigen ding
|
|
sarah
31-8-2013
|
25-5-2013 21:11:35
Ok dank je wel Veronique. Daar bespaar je me een rit van 1,5 uur. Als ze weinig keuze heeft dan wordt het nog moeilijker voor mij. Heb daarstraks gebeld met Younique en heb een afspraak voor nu dinsdag 28/05. Ben benieuwd
|
|
Veronique
24-8-2013
|
25-5-2013 22:23:18
Veel plezier
|
|
krista
9-8-2013
|
26-5-2013 9:23:35
Hoi Sarah, Spannend he.. di is nog maar 2 nachtjes slapen ;-). Ik hoop echt dat je daar je wow gevoel vind. Ze gaan je zeker en vast helpen en zoals ik hierboven las, vraag er gerust welke jurk bij jou model past. Ze hebben mij daar ook dadelijk op attent gemaakt dat ik het best voor een A-model kon gaan en dan nog rekening gehouden met mijn heupen en zo. Ik vond ze heel professioneel zonder opdringerig te zijn. Have fun zou ik zo zeggen... En hou ons op de hoogte he ;-). Groetjes
|
|
Frederick
22-6-2013
|
26-5-2013 15:34:55
Hoi Sarah ik ben gisteren mijn kleed bij Younique gaan halen toen ik geweest ben om te passen had ik na het 2de al mijn jurk gevonden en deze hebben ze dan op maat laten maken toen ik het gisteren ging halen paste het perfect en heb ik het mogen meenemen heb heel tevreden :-)
|
|
Frederick
22-6-2013
|
26-5-2013 15:36:14
ik werk via profiel van mijn toekomstig ventje :-) :-)
|
|
sarah
31-8-2013
|
26-5-2013 23:07:52
Ik krijg meer en meer kriebels. Hoop het zo, dat ik iets vind . Ik hou jullie zeker op de hoogte. groetjes Sarah
|
|
krista
9-8-2013
|
30-5-2013 9:10:30
Hoi Sarah, Hoe was het bij Youniek? Heb je mss je droomkleedje gevonden of nog niet? Niet iedereen z'n goesting is het zelfde he? Laat ons eens iets horen of jij de jouwe al bent tegen gekomen? Groetjes
|
|
sarah
31-8-2013
|
31-5-2013 19:26:12
Hey Krista, Sorry voor de late reactie maar het was een drukke werkweek behalve natuurlijk dinsdag :-). Mijn mama en zusters waren meteen fan toen we binnenkwamen. Ik was eerder voorzichtig wegens de vorige teleurstellende ervaringen. Ik heb allerlei kleedjes gekozen (en mijn familie ook :-)l wat geen enkel probleem was. Die,mevrouw merkte ook meteen op dat ik eigelijk nog niet echt een idee had van wat ik wou en ze heeft me er doorheen geloodsd en dan heb ik uiteindelijk tussen 2kleedjes gekozen en... ik heb hem :-). Dank je wel allemaal xxx
|
|
Bea
6-7-2013
|
31-5-2013 19:59:41
Goed nieuws! Fijn dat je je kleed gevonden hebt. Ik had mijn eerste pas avontuur bij Youniek en had er ook een heel goed gevoel over. Heb uiteindelijk mijn kleed ergens anders gekocht maar had er ook een mooi daar gevonden.
|
|
krista
9-8-2013
|
2-6-2013 16:04:05
Oh Sarah, ik ben superblij voor jou, Mijn ventje en ik zijn het weekend gaan uitwaaien aan de zee daarom dat ik nu pas terug online kom ;-). Je ziet he, met de nodige hulp, inzicht en goede service vind je je droomjurk wel he... Dan was je toch nog op tijd om hem te bestellen want daar vreesde ik wat voor. Ik wou je niet onnodig ongerust maken en maar goed ook precies.. Nu kan je helemaal aftellen tot 31/8 want dat gaat supervlug daar zijn :-). Groetjes
|
|
sarah
31-8-2013
|
2-6-2013 16:44:02
Amai dat zal jullie deugd gedaan hebben. Ik voel ook dat we er eens tussenuit moeten want het is weer veel werken, trouw regelen en ivf en dat zorgt soms voor wat zware momenten ;-). Lekker uitwaaien helpt dan wel he ;-). Ja ze trok even een bezorgd gezicht toen ze het uittelde maar gelukkig nog net op tijd :-).Heb wel wat meer betaald dan ik inhet begin dacht uit te geven maar mn mama zei: je trouwt normaal gezien maar 1 keer en dan doe je het beter goed ;-). Goh, jij en Bea zitten nog heel wat dichter he. Wat hebben jullie gedaan met de aankoop van jullie lingerie en schoenen? Geniet nog van jullie zondagnamiddag en op naar beter weermomenten :-)
|
|
Bea
6-7-2013
|
2-6-2013 17:08:07
@ Sarah: ik heb gewoon witte sandalen gevonden in een gewone schoenwinkel. Ze zitten goed, kleine hak en niet duur. Ik heb een strapless bh met bijhorende slip van Triumph, hun bruidscollectie, niet goedkoop maar mooi... Dinsdag 2de pas, ben benieuwd! Wel leuk voor jou dat je daar geen jaar op moet wachten, toch wel een voordeel van niet vroeg je kleed te vinden
|
|
krista
9-8-2013
|
2-6-2013 17:26:43
Hey Sarah, Ja het was super, ff niet aan het werk of de trouw denken... Afgesloten van het internet hihihihi. Mijn schoenen heb ik bij Youniek besteld (een vorig model met korting) Zitten super. Mijn bh en slipje komen van een gewone lingeriewinkel van het merk Marie-Jo. De bh kan je strapless dragen maar ook met een (versierd bloemen)bandje.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|