Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

7

24-5-2013 20:41:20
Volgende week mijn huwelijk.
Morgen mijn vrijgezellen.
Vandaag mijn ontslag.
En dan zeggen ze, fijn weekend gewenst!

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 858

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik24-5-2013 20:50:35

kop op Stephanie, heb ook mijn ontslag gehad op 27 februari, je mag je hoofd niet laten hangen!!!! alles komt goed!! morgen eerst en vooral genieten van je vrijgezellen en volgende week van jullie huwelijk, en eens al de stress voorbij is, kun je helder denken over ander werk of wat je ook wil doen
kop op en genieten

groetjes melissa

krista
9-8-2013
 Meld misbruik24-5-2013 20:51:28

Oei Stéphanie,
Dat is idd geen fijn weekend.
Hoe komt het dat je ontslagen bent.
Dikke knuffel...

roos
13-7-2013
 Meld misbruik24-5-2013 21:49:16

da's inderdaad geen leuk nieuws om het weekend mee te beginnen..
ma je moet zo denken,je hebt maar 1keer een vrijgezellendag,en dat moet je niet laten verpesten door een k**tebaas,die je nu juist je ontslag geeft.
werk kan je altijd vinden als je echt wilt,ma je vrijgezellen kan je niet overdoen.
ik zou zeggen,probeer het van je af te zetten,geniet van morgen(zal ik ook doen,want kheb dan ook mijn vrijgezellen) en eens je trouwdag voorbij is,kan je zien voor ander werk.
geniet van morgen!!xxxxx

margot
7-9-2013
 Meld misbruik25-5-2013 18:29:06

ik trouw op 7-9 en deze week is ook mijn laatste week .. ben ook ontslagen ,
maar denk aan je vrijgezele en je trouw!! das belangrijkste

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...