Terug naar overzicht
Dag Yasmine,Ik heb ze ook op de trouwbeurs in Antwerpen gezien. En ik vond ze ook heel vriendelijk. Ik ben wel nog niet langsgeweest. Ik ge nu woensdag in Antwerpen in Le Chapeau passen, maar zou graag nog eens naar Koonings ook gaan.Laat je weten hoe het ging?Alvast veel pasplezier!Groetjes,Helga
Hoi damesOpgelet, Koonings is niet in Deurne bij Antwerpen, maar in Nederland! Wel verwarrend natuurlijk dat ze op een Antwerpse beurs staan... We hebben ze daar zien staan op de beurs en we waren al bijna gelukkig om zo dichtbij een bruidswinkel gevonden te hebben. Maar helaas, 't is wel een eindje rijden voor de meesten van ons.Veel succes met jullie zoektocht naar je droomkleedje!GroetjesMieke
Hallo Yasmine,Koonings uit Deurne, is Deurne in Nederland en niet bij Antwerpen. Let ook op dat je in Nederland de bruidsjurken veel duurder betaalt dan in België! Dit weekend nog 3 klanten gehad waar het minimum 300 tot zelfs 600 euro verschil maakte! Het ging steeds over eenzelfde bruidsjurk in een Nederlandse winkel of bij Het Bruidsparadijs te Kapellen (Kapellen bij Antwerpen). Misschien daar eens een kijkje gaan nemen? www.bruidsparadijs.be Veel succes in je zoektocht!Marita
dag yasmine,ik heb mijn kleedje gevonden bij koonings en het was echt wel de moeite om tot daar te rijden. je hebt er een super service gewoon. Je wordt helemaal gekleed van ondergoed tot schoenen, het was echt de moeite mijn eertse kleedje was dan ook onmiddelijk prijsgroetjes ellen
Bedankt Ellen :) ik hoop dat het mij ook zo zal vergaan!Ik laat in ieder geval iets weten, ben erg benieuwd.Fijn weekend allemaal!Yasmine