TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
6-7-2013
|
24-5-2013 22:27:08
Voor de bloemen moest ik half juni alles gaan bestellen, dus daar heb je nog tijd voor!Voor een fotograaf en DJ zou ik zo snel mogelijk even kijken wie er nog beschikbaar is! Voor trouwringen zou ik ook al eens gaan kijken want wij moeten er toch een 6-tal weken op wachten. En stilletjes aan ook gaan kijken voor een kostuum! En voor de rest heb je nog wel tijd denk ik hoor..
|
|
Jan
14-8-2014
|
25-5-2013 0:11:52
|
|
laurie
26-4-2013
|
25-5-2013 10:57:23
Mijn ventje heeft z'n trouwkostuum van suit supply, en ze hebben z'n broek en hemd ter plaatse voor hem aangepast, en kon dus de dag zelf alles al meenemen ;-)
|
|
chris
5-7-2013
|
25-5-2013 12:22:07
Fotograaf zal dringendste zijn... Trouwringen hebben wij bij de joodse diamantairs gekocht; kiezen en dag zelf meenemen, met namen in en datum. (wel zien bij welke diamantair je koopt). 750 euro voor onze twee ringen. Bloemen zijn idd niet superdringend, bij vangastel een drie weken op voorhand bestellen.
|
|
Ellis
|
25-5-2013 15:05:05
Ik kan je alvast helpen met live muziek tijdens je huwelijk of tijdens de uitgebreide receptie. Zorgt meteen voor die extra sprankel op jullie bijzondere dag! Heel veel succes met het plannen! Komt met de hulp van de vele lieve mensen op dit forum helemaal in orde. Vele groetjes Ellis
|
|
Brigitte
|
25-5-2013 16:31:57
ik vind dat je al veel geregeld hebt op zo'n korte tijd zorg dat de uitnodigingen eerst de deur uit zijn of bel iedereen telefonisch op dan kunnen ze ineens bevestigen . trouw je voor de kerk , neem dan zo vlug mogelijk contact op met de pastoor , want het boekje dat moet samengesteld worden voor de viering vergt ook nog veel werk misschien ook nog muziek bepalen voor tijdens de viering en voor de openingsdans ? fotograaf en /of videograaf moet je ook zo snel mogelijk vastleggen nog veel plezier verder
|
|
frida
6-2-2010
|
25-5-2013 16:39:01
moet zeggen dat jij al veel gedaan hebt op zo korte tijd!
Nu op zoek naar je trouwjurk maar ook dat zal wel lukken!!!
|
|
Ilke
27-7-2013
|
25-5-2013 22:56:13
Dankuwel voor de reacties :)
Heb mn trouwkleedje ook gevonden vandaag :) Yes!! De eerste winkel die ik deed, na enkele verschillende kleedjes heb ik m'n gedacht gevonden, iets die past bij mij, zal dus in het kort trouwen :) Wij trouwen enkel voor de wet, dus van kerk moeten we ons al niets aantrekken. En we zijn van regio kortrijk.
grtjs ilke
|
|
stephanie
12-7-2013
|
27-5-2013 10:57:19
Beste Ilke,
Als fotografe kan ik zeker Inge Nijs van Zoemin aanbevelen !! Superfotografe! Ze is van regio Schoten bij Antwerpen , maar ik denk dat afstand voor haar geen probleem is. En qua prijs is ze zeker goed !
Hieronder haar gegevens : Zoemin Fotografie Zoemin bvba Botermelkdijk 462 A 2900 Schoten 0479/56.87.79 www.zoemin.be
|
|
lore
10-8-2013
|
27-5-2013 15:35:02
proficiat me de verloving :) leuk he :)
je hebt idd al wel veel in orde he, voor zo kort verloofd te zijn, super !! voor personeel achter de toog, heb je in de geburen geen klj, chiro,...? Vlak bij ons (loenhout) doet de klj dat voor een beetje centjes. ik weet niet hoe dat bij jullie is, het is maar een ideetje. dj is meestal ook van de eerste dingen om in orde te maken, kleren voor u ventje, moet hij echt een kostuum hebben, of gaah hij casual? als hij casual gaat kan je gwn in een winkel binnen springen, wij hebben dat bij wellens in herentals gedaan, en hij is helemaal in orde :) en hij kan zijn kleren achteraf nog af dragen. drank kan je misschien overkomen met een brouwer, ze weten ongeveer wel wat je nodig hebt voor hoeveel man, moest je te veel hebben nemen ze misschien terug, of als je wil bij bestellen, sommige brengen dat nog tot een bepaald uur.
hopelijk krijg je alles nog geregeld, en veeeel succes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|