Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik moet alles regelen in 2 maanden, help!!

24-5-2013 22:19:45
Dag bruidjes,
maandag heeft mijn ventje mij onverwachts ten huwelijk gevraagd,
we waren van plan om ooit te trouwen, maar omwille van ons huisje is het beter dat we getrouwd zijn, dus hebben we besloten om alles in een haastje te doen, 27 juli is het al zover!!
Allemaal zeer leuk, maar als ik dat hier zo bekijk, de merendeel is er meer dan een jaar mee bezig, dus de zenuwen komen boven...
Zijn er hier nog bruidjes die alles in een sneltempo hebben moeten regelen?

*Wij hebben al een datum, gemeentehuis is op de hoogte.
*Wij hebben al een zaal die vastligt.
*Wij hebben al een traiteur voor de uitgebreide receptie en dessert, maar moeten nog eens samenkomen om de details te bespreken.
*Het restaurant waar we smiddags gaan eten met de suite is op de hoogte, enkel nog een menu afspreken
*De uitnodigingen maak ik zelf , en zijn zo goed als klaar, moeten enkel nog afgedrukt worden.
*Morgen mag ik naar 2 bruidzaken en zal eens kijken in de outlet afdeling, op hoop van zegen dat ik snel m'n gedacht vind.
*kapster en make up zijn geregeld

-we moeten nog een dj met discobar vinden
-personeel om achter de toog te staan en af te wassen na de receptie
-m'n ventje moet nog een trouwkostuum hebben en weet nog totaal niet wat hij wil
-decoratie
-bruidsboeket
-fotograaf
-alle drank gaan inkopen
-vervoer
-trouwringen

hebben jullie tips?

groetjes

Ilke
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1357

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik24-5-2013 22:27:08

Voor de bloemen moest ik half juni alles gaan bestellen, dus daar heb je nog tijd voor!

Voor een fotograaf en DJ zou ik zo snel mogelijk even kijken wie er nog beschikbaar is!
Voor trouwringen zou ik ook al eens gaan kijken want wij moeten er toch een 6-tal weken op wachten.
En stilletjes aan ook gaan kijken voor een kostuum!
En voor de rest heb je nog wel tijd denk ik hoor..

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik25-5-2013 0:11:52

laurie
26-4-2013
 Meld misbruik25-5-2013 10:57:23

Mijn ventje heeft z'n trouwkostuum van suit supply, en ze hebben z'n broek en hemd ter plaatse voor hem aangepast, en kon dus de dag zelf alles al meenemen ;-)

chris
5-7-2013
 Meld misbruik25-5-2013 12:22:07

Fotograaf zal dringendste zijn... Trouwringen hebben wij bij de joodse diamantairs gekocht; kiezen en dag zelf meenemen, met namen in en datum. (wel zien bij welke diamantair je koopt). 750 euro voor onze twee ringen. Bloemen zijn idd niet superdringend, bij vangastel een drie weken op voorhand bestellen.

Ellis

Meld misbruik25-5-2013 15:05:05

Ik kan je alvast helpen met live muziek tijdens je huwelijk of tijdens de uitgebreide receptie. Zorgt meteen voor die extra sprankel op jullie bijzondere dag!

Contacteer me gerust voor wat extra informatie! Of ga zelf al een kijkje nemen op: http://ellisgracewilson.com/?page_id=19.
Heel veel succes met het plannen! Komt met de hulp van de vele lieve mensen op dit forum helemaal in orde.
Vele groetjes
Ellis

Brigitte

Meld misbruik25-5-2013 16:31:57

ik vind dat je al veel geregeld hebt op zo'n korte tijd
zorg dat de uitnodigingen eerst de deur uit zijn of bel iedereen telefonisch op dan kunnen ze ineens bevestigen .
trouw je voor de kerk , neem dan zo vlug mogelijk contact op met de pastoor , want het boekje dat moet samengesteld worden voor de viering vergt ook nog veel werk
misschien ook nog muziek bepalen voor tijdens de viering en voor de openingsdans ?
fotograaf en /of videograaf moet je ook zo snel mogelijk vastleggen
nog veel plezier verder

frida
6-2-2010
 Meld misbruik25-5-2013 16:39:01

moet zeggen dat jij al veel gedaan hebt op zo korte tijd!

Nu op zoek naar je trouwjurk maar ook dat zal wel lukken!!!

Ilke
27-7-2013
 Meld misbruik25-5-2013 22:56:13

Dankuwel voor de reacties :)

Heb mn trouwkleedje ook gevonden vandaag :) Yes!!
De eerste winkel die ik deed, na enkele verschillende kleedjes heb ik m'n gedacht gevonden, iets die past bij mij, zal dus in het kort trouwen :)
Wij trouwen enkel voor de wet, dus van kerk moeten we ons al niets aantrekken.
En we zijn van regio kortrijk.

grtjs ilke

stephanie
12-7-2013
 Meld misbruik27-5-2013 10:57:19

Beste Ilke,

Als fotografe kan ik zeker Inge Nijs van Zoemin aanbevelen !! Superfotografe! Ze is van regio Schoten bij Antwerpen , maar ik denk dat afstand voor haar geen probleem is. En qua prijs is ze zeker goed !

Hieronder haar gegevens :
Zoemin Fotografie
Zoemin bvba
Botermelkdijk 462 A
2900 Schoten
0479/56.87.79
www.zoemin.be

lore
10-8-2013
 Meld misbruik27-5-2013 15:35:02

proficiat me de verloving :) leuk he :)

je hebt idd al wel veel in orde he, voor zo kort verloofd te zijn, super !!
voor personeel achter de toog, heb je in de geburen geen klj, chiro,...?
Vlak bij ons (loenhout) doet de klj dat voor een beetje centjes. ik weet niet hoe dat bij jullie is, het is maar een ideetje.
dj is meestal ook van de eerste dingen om in orde te maken,
kleren voor u ventje, moet hij echt een kostuum hebben, of gaah hij casual?
als hij casual gaat kan je gwn in een winkel binnen springen, wij hebben dat bij wellens in herentals gedaan, en hij is helemaal in orde :) en hij kan zijn kleren achteraf nog af dragen.
drank kan je misschien overkomen met een brouwer, ze weten ongeveer wel wat je nodig hebt voor hoeveel man, moest je te veel hebben nemen ze misschien terug, of als je wil bij bestellen, sommige brengen dat nog tot een bepaald uur.

hopelijk krijg je alles nog geregeld, en veeeel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...