Terug naar overzicht
iemand die ik ken had deze twee: www.vliegende-pastoors.be
Je hebt ook Het Moment, even googlen en je komt op hun website terecht
alvast bedankt ik ga daar ook al een proberen. want het klokje tikt hier snel af.. zo heel veel tijd is er daar niet meer voor.. ik ben op de moment een kleine bridezilla :-))
Hallo,Wij werken samen me de Mens nu.Het kost niets en ze zijn goed!SUcce!s
Amai, da's niet leuk... zo'n paar maanden vooraf zo'n telefoontje krijgen. Ook vervelend dat je geen reden weet. Zou je niet nog eens bij hen luisteren wat er precies aan de hand is? Misschien is er nog iets mogelijk? Het kant natuurlijk ook dat je daar nu geen zin meer in hebt...Je hebt ook www.huwelijksinzegening.nl en die komen ook naar België. Succes!
ik heb nu naar verschillende een mailtje gestuurd en maandag bel ik ze ook persoonlijk op. Sofie het uur paste niet voor hen... en dat was al heel lang opvoorhand vastgelegd.. dus nu hopen dat ik nog iemand vind
Wij doen het ook via huis van de mens... Hopelijk vind je nog iemand!!
www.huwelijksinzegening.nl al geprobeerd? Hoor ik goede verhalen over1
popie is dat niet enkel voor in nederland?Het ziet er naaruit dat ik gewoon heel mijn trouw opnieuw moet regelen!!! ik vind gewoon niemand meer dat beschikbaar is.... :-( Is normaal nog 80 dagen te gaan... !!!!
@Jill Het is inderdaad een Nederlander ;) en hij doet de huwelijksinzegeningen ook in België hoor! Wij hebben een gesprekje met hem gehad bij ons thuis (hij komt dus vrijblijvend langs, als je dat wil). Heel vriendelijke man, kan volgens mij heel mooie vieringen verzorgen en had leuke ideeën... er hangt wel een prijskaartje aan...Succes, meid. Ik duim voor je!
hallo Jill,wij waren heel tevreden over Sabine Schowanek, haar gegevens vind je hier www.verstandvanleven.be . Ze heeft de (alternatieve) viering van ons en ook dei van andere vrienden gedaan en t was telkens heel persoonlijk en afgestemd op wat je als koppel vraagt.veel succes hoor in je zoektochtAls je echt niemand zou vinden, is het geen optie om iemand uit je naaste kring dit te laten doen ? Wordt soms ook gedaan.GroetjesEls
Huwelijksinzegening.nl komt ook in Belgie. Tegen os vertelden ze dat ze in heel Europa werken. Bel ze eens, dat kan nooit kwaad, toch?
oke els :-) bedankt hier ga ik ook eens horen dan. vandaag ook reactie gehad van de vliegende pastoors en die kunnen ook al niet :-( popie ik heb een mail gestuurd. Er zal wel een oplossing komen zekers :-) Ik probeer kalm te blijven :-)
De Mens voordeel dat je hierbij hebt is dat die overal zitten en gratis zijn! Komt goed.groetjesWij gaan pas volgend jaar trouwen en staan nog voor de grote uitdaging om een persoonlijke viering in elkaar te steken. (zonder god :)) indien er mensen zijn die tips, leuke ideeën, tekstjes, gedichtjes, muziek hebben mag je steeds bezorgen aan sofie_lodewijckx@hotmail.com. Alvast bedankt!sofie
Heb je al een aanvraagformulier ingevuld voor Rent a Priest? Ik vermoed dat ze nog zullen kunnen helpen. Ze hebben recent nog twee nieuwe medewerkers aangetrokken.
ja heb ik al gedaan. eerst gebelt en dan die aanvraagformulier ingevuld maar nog steeds geen reactie en nog steeds op zoek!!!!! ben al aan het denken om een latere datum te nemen :-(