Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes - advies gevraagd

25-5-2013 10:11:46
Hallo! Hier ben ik weer met een vraagje... Wij hebben thema woef en wouden graag de bedankjes ook gebruiken als naamkaartje. Wij zouden deze dus een doosje van Ava in themakleur en daarin malthesers en dan op het doosje en naam zetten! Wat vinden jullie hiervan? Wie zet nog het bedankje al op tafel? En wat hebben jullie dan als bedankje? Ik twijfel namelijk nog aan mijn keuze... Bedankt!!!

Michèle
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 684

jill
17-8-2013
 Meld misbruik25-5-2013 10:43:34

er is zoveel keuze maar om het budgetvriendelijk te houden doe ik het ook op deze manier en zet ze ook al op de tafel. ik heb wel alles online besteld. en voor 70e had ik alles. doosjes de suikerboontjes in hartjesvorm lintjes en kleine kaartjes :-) en als je ze op tafel zet dan hebben ze ook ineens iets om over te praten :-) succes

Bruno

Meld misbruik26-5-2013 11:08:27

Bij A la Kaart in Brugge hebben ze een doosje in de van een hondenbeen, waar je gemakkelijk met een labeltje de naam op kunt plaatsen.
En deze kun je dan ook volsteken met maltesertjes.
misschien is dat een idee?

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-5-2013 14:12:54

wat een leuk thema!!!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...