Terug naar overzicht
Hoi Noortje,voor mijn mama zijn we gaan kijken in Hasselt.In de Steps.Het is niet echt suitekledij.Maar wel mooie kleedjes die je kan afdragen.Ze hebben ook een website, kan je mss eens eerst op kijken.Goestingen schelen he ;-).Succes in je zoektocht ;-).
Ook in Genk bij Suomi gaan kijken?Hebben heel feestelijke kledij maar ook echt dingen die je kunt afdragen..En er is een uitverkoop nu! x
Mijn mama en zus zijn naar Bobo geweest in Tremelo, wel niet in Limburg maar toch ook weer niet te ver.
Ja we zijn vandaag ook bij Suomi gaan zien, maar dat vond ze te dunne stofjes.. In de Steps zijn we ook geweest, daar hing dat mooie kleedje met dezelfde kleur van mijn kleed :p De Bobo is nog een goed gedacht!
Jill Boutique in Hasselt? Veel keuze en qua prijsklasse nog wel ok
Ik ben voor mijn suitekleed in Bree geweest bij Le Chapeau. Niet goedkoop moet ik wel zeggen. Als ik het eerder had geweten was ik bij Boetiek Josette geweest in Diepenbeek. Zij heeft ook suitekledij en zeker niet zo duur. groetjes
Marie-Fleur in Lier is een zeer grote winkel en echt de moeite waard.Ik kocht er mijn kleren.
Mijn mama heeft haar kleed gekocht bij Linx in Hasselt
We hebben uiteindelijk, na vele winkels af te gaan, haar kleed gevonden in Jill boutique in Hasselt! :) Bedankt voor alle reacties