Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5

26-5-2013 11:42:40
Nog 5 dagen staan er op de teller.
Ongelofelijk gewoon :-D

Gisteren vrijgezellen gehad.
En pas vanmorgen thuisgekomen.
Anderhalf uurtje geslapen en dus doodmoe maar eigenlijk wel voldaan...
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het komt maar ik weet nog zekerder als tervoren dat dit de juiste beslissing is. Ik ben tot over mijn oren verliefd op mijn partner.
Ik weet gewoon dat zij de ware is voor mij. Is onze relatie perfect? Zeker niet :-D
Dat heb ik trouwens nog nooit gezien maar hoe dan ook, wat belangrijker is dat
onze relatie perfect is voor mij!

Ik ben realistisch. Ik weet niet of we een gouden bruiloft zullen vieren. Hopen doe ik het wel van ganse harte. Maar we beginnen eerst met de trouw ;-)
Ik weet gewoon dat wat de toekomst ook moge brengen, wij fantastische jaren tegemoet gaan. Nooit eerder heb ik me zo gelukkig gevoeld!!

Als jullie allemaal half zo gelukkig zijn als mij, dan ben ik blij voor jullie. Want mijn geluk met mijn toekomstige kan gewoon niet op!

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 779

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik26-5-2013 11:51:55

aaah zo lieeef en moooi!

geniet ervan, die laatste 5 zullen wel omVLIEGEN!! :-)

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik26-5-2013 12:54:43

Eindelijk heb ik je hier gevonden, miss verstoppertje! :-) Nu kunnen we officieel "wij-trouwen-vriendjes" worden :-D
Ben super blij dat je vrijgezellen zo leuk was! Jullie gaan een suuuuuuuuuuuper huwelijk tegemoet! En ik denk dat Katia een super vrouwke gevonden heeft!
1 juli wordt een topdag, zeker weten! (en 3 juli ook! :d)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik26-5-2013 14:25:19

Wat fijn om te lezen! Jullie dag wordt vast en zeker top!
Ik kijk al uit naar een verslagje ;)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-5-2013 8:53:24

Geniet van je mooiste dag!!!

groetjes
Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...