Terug naar overzicht
Hallo Mieke,ik weet niet van waar je afkomstig bent, maar ik heb mijn kleedje gevonden in Prima Donna in Deerlijk. Ze hebben redelijk wat merken, waaronder ook Ian Stuart. Ga anders eens naar hun site: www.primadonna-deerlijk.be Groetjes,Ann15-12-2007
hoiIk wil ook graag een kleed van I S in antwerpen in Jagré heeft bijna heel de collectie van I S en je moet er geen afspraak maken. De hoofdwinkel is in de Carnotstraat en die sturen u dan door naar de winkel waar ze de hele colletie hebben (een paar straten verder). Ze zijn er heel vriendelijk en hebben er een stuk of 20 kleren van I S.SuccesGroetjes Ellen
Hoi MiekeMijn Ian Stuart komt van Haute Couture Jetty in beveren. Ze hebben daar ook een groot deel van de collectie en zijn zeer vriendelijk.Veel succesSarah 15 09 2007
Hallo,Ik weet niet van welke regio je bent, maar ik heb mij droomjurk odertussen gevonden.Ik ben maar in twee winkels geweest.Bij Lilian Claes in herentals en bij Cermo in turnhout;Bij Cermo hebben ongeveer een 350 verschillende kleedjes hangen, ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. voor cermo kan je kijken op www.cermo.be en best ook een afspraak maken op het voorhand ze trekken 3u uit voor je alles te laten passen wat je wil.groetjesInge
Dag Mieke,Ik was vorige woensdag bij Pierre-Yves in Aalst. Ook daar hebben ze een hele collectie Ian Stuarts hangen, van dit jaar én van vorig jaar. Er hingen er wel 15!Ik heb er zelf ook eentje gepast, ze zijn gewoon prachtig!!Veel suc6 bij je zoektocht!
Hallo Mieke,ik heb mijn Ian Stuart kleed gehaald bij Moderna in Roosdaal - ze waren daar enorm vriendelijk. Ik heb uiteindelijk 3 jurken van IS gepast - de keuze was ontzettend moeilijk!GroetjesAnouk