TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
3-8-2013
|
26-5-2013 19:20:06
Oh Debby dat is echt absoluut ni tof om te lezen En terecht dat je wilt ventileren!! JAmmer dat je dit moest meemaken...
Hopelijk was de rest van de dag wel geslaagd :S
Groetjes sarah
|
|
krista
9-8-2013
|
26-5-2013 19:28:19
Hey Debbie, Ik vind het zelfs niet leuk om te lezen, zwijg stil om het mee te maken :-S. Jullie verdere leven zal wel over rozen lopen daar ben ik zeker van. Maar is niet leuk van de zaal dat ze jullie zo behandelen. Maakt niet uit met hoeveel jullie zijn elk feest moet unique worden... Dikke knuffel en een hele dikke proficiat met jullie huwelijk! X
|
|
Bea
6-7-2013
|
26-5-2013 19:29:37
Hoi Debbie, Eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk! Wat een nare ervaring met het eten... Het is niet omdat je een kleine trouw hebt dat die minder verzorgt moet zijn. Het is van die zaak zeer onprofessioneel om jullie zo te behandelen en echt geen goed reclame... Tracht toch ook de fijne momenten van jullie dag niet te vergeten.
|
|
Eppie
|
26-5-2013 19:41:36
Wat een schande... Heb je iets op papier van de afspraken van voorheen?
Ik zou dat toch niet zo laten eigenlijk...
|
|
Bart
|
26-5-2013 20:56:58
Dag Debbie,
Jullie waren inderdaad onder de indruk gisteren en konden dat niet wegsteken.
Ik moet wel zeggen: Jullie hadden een heel mooi en pakkend nummer als openingsdans en eveneens voor de ouders was een mooie keuze. Het was muisstil tijdens jullie dans en zeer mooi gebracht.
Het avondfeest was op een andere plaats!!!
Veel plezier op jullie huwelijksreis.
Groeten, Bart...PARTYSOUND
|
|
Jan
14-8-2014
|
26-5-2013 22:27:52
|
|
Debbie
25-5-2013
|
27-5-2013 5:41:14
Ja, idd, het weer was geweldig! Ik ga nu goed genieten van ons reis De rest van het verslag volgt later wel, maar dit moest al even van mijn hart af
|
|
frida
6-2-2010
|
27-5-2013 7:59:33
oei, dit is niet wat je dan verwacht! Vind het echt heel erg!!!!
|
|
sarah
31-8-2013
|
27-5-2013 22:33:50
ocharme!!!! Ik hoop dat je een fantastische huwelijksreis hebten wens je het beste toe. Gelukkig dat dit forum bestaat zodat de mensen op tijd geinformeerd worden. Ik zou deze dame nadien toch eens terug contacteren voordat je de volledige factuur betaalt. Schandalig dat dit gebeuren kan!
|
|
johnny
14-9-2013
|
28-5-2013 13:32:15
Dat zou mijn grootste nachtmerrie zijn. Als dat bij ons zo mis gaat lopen kan ik mijn toekomstige naar het hospitaal brengen. Laat het er in ieder geval niet bij zitten. Er mag best een serieus kortingske van de factuur af nu. En anders eens heel goed nadenken of je de rest van de factuur wel betaald. Afspraken zijn afspraken. Om die reden is onze oorspronkelijke traiteur ondertussen ook al vervangen. Maar dat is vooraf. Op het moment zelf is het wat anders helaas.
In ieder geval een welgemeende proficiat, geniet eerst maar van de huwelijksreis nu.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|