Terug naar overzicht
Dag Charlotte,Als foto's ook gelden als bewijs kan ik je de preview-link meegeven van de reportage van het trouwkoppeltje van gisteren: www.christvilez.be/huwelijken/lottemathieu Greetz,Christ
Super zeg! Mocht je nog een foto van de voorkant van het misboekje of iets anders hebben, mag je het steeds doormailen! Alleszins zeer erg bedankt! Groetjes,Charlotte
Wij trouwden ook gisteren, maar niet voor de kerk.....
Ik probeer je een van deze dagen iets door te mailen! Op de ipad staan geen documentjes van de trouw en nog maar weinig foto's. Fijn dat jullie ook zo'n leuke dag hadden!
ik probeer ook een dezer dagen iets door te sturen. wat hebben we toch prachtig weer gehad hé meiden!!!! Helpt mee om een perfect dagje te hebben. Onvergetelijk. Zal in de loop van de week ook eens een uitgebreid verslagje maken :-)
Alvast proficiat met jullie huwelijk!Wel een leuke opdracht van jullie vrienden.. Enjoy the zoektocht! :)
Het was een heerlijke dag, niet te vatten. Dikke proficiat. Heb je ons voorblad doorgemaild.En nu genieten van de after-blues :-)
Merci iedereen voor de toffe reacties!! Geen probleem als het niet voor de kerk was! Een huwelijk is een huwelijk :-). Zolang dat wij maar bewijzen verzamelen :-)! dikke proficiat aan iedereen!! X
ik stuur door :-)Is het koppel dat foto's genomen heeft in park breivelde zaterdagnamiddag hier toevallig ook actief? Was die tegengekomen tijdens onze shoot en vroeg me dat af :-)
Merci!!
Heb je er nog nodig?