Terug naar overzicht
wij hadden ook problemen daarmee. Bij ons is het wel maar 1uitnodiging, niet met receptie enz.Hebben het gewoon bij drukker gevraagd, en zij heeft ons ermee geholpen.Hebben het ook wel vrij gewoon genomen, zijn niet zo de creatieve zielen om zelf text ineen te steken :)Veel succes ermee!
Bij ons geen aparte kaartjes maar 3 keer een andere tekst gedrukt. Kwam goedkoper uit dan aparte kaartjes te gebruiken. Op onze uitnodiging staat: (rechts)Sofie & Werner trouwen! Wij zouden het fijn vinden als ook u erbij kan zijn op 6 juli 2013 om 11u30 in de ...kerk te ... om getuige te zijn van ons huwelijk. Wij nodigen u uit op de receptie van 16u tot 18uLinks staat:Ons adresFeestadresKadotipde tekst van de receptie werd dan aangapast naar avondfeest of receptie en aansluiten avondfeest.Succes ermee!!En zeker eens rondvragen voor prijzen.. Wij hebben het laten drukken in een winkeltje in Mechelen terwijl ze hier in de buurt in AVA dezelfde hadden maar het scheelde wel 75 euro op 115 uitnodigingen..
Wij hebben ook voor een vrij klassieke uitnodiging gekozen (belarto 723101). Maar wilden we geen klassieke tekst, zoals vermelding van ouders. Tekst binnenkant uitnodiging: Op onze trouwdag, 10 augustus 2013, feest je mee! Om 12.30u in het stadhuis en om 13u in de ... Kerk van ... Wij nodigen je graag uit voor een geweldig dans- en drinkfeest met hapjes op onze feestlocatie, ..., vanaf 19.30u. Kan je er helaas niet bij zijn, graag een seintje voor 10 juli a.s. Onze gegevens... Denk je aan een cadeau? Mag het dan zo (symbool envelop) Als bijvoegkaartje is 's middags voor de suite: Op onze trouwdag, dineer je mee! Gegevens locatie... Hopelijk heb je hier wat aan... Veel succes nog!
HoiHoi,het is alvast een hele mooie uitnodiging ;D!!ik kan je helaas niet helpen, want zit met hetzelfde probleem...ik kreeg wel een tip die ik graag wou meegeven:men stelt soms voor om als cadeautip een symbool van een spaarvarkentje te gebruiken,, Niet doen dus! heel mooi en schattig, maar dan mag je je verwachten aan 50kg kleingeld... Ik ben alvast blij dat ze mij hebben gewaarschuwd en wou hierbij hetzelfde doen ;) !veel succes nog !! grtjs