TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
virginie
|
20-11-2006 16:34:00
Hallo,
Ik ben een paar weken geleden samen met mijn mama de winkel binngeweest. Juist voor een paar informatie. Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ik heb op mijn gemak ik de catalogus mogen kijken en het kleed die ik mooi vond hebben ze mij onmiddellijk getoond. Ik was heel verrast. ik had zelf geen aspraak. Dus als ik mijn kleed definitief ga kiezen zal ik daar zeker gaan.
groetjes
virginie
|
|
Sissi
26-5-2007
|
20-11-2006 16:49:15
Hey,
Ze zijn daar vriendelijk en gaan je ook allerlei accessoires aanbieden.
Eén minpuntje: ze zijn er verschrikkelijk opdringerig. Ik geraakte er bijna niet buiten zonder een voorschot te geven. Ik kon bij hen eender welk kleedje bestellen dat ik elders gezien had en zou nog van gedachten mogen veranderen. Ik had hen gezegd dat ik nog bij Kaat Tilley wou gaan en toen zeiden ze dat ze ook zo'n genre kleedjes hadden. Ze vroegen me om mijn gegevens achter te laten. Ik had gezegd dat ik een bepaald kleedje gezien had op internet dat ik nog ergens anders wou passen (omdat zij het niet hadden). Nog geen uur later krijg ik telefoon met de mededeling dat ze dat kleed sowieso in hun collectie zullen opnemen en dat ik het de week erna zou kunnen passen. Ik had dat helemaal niet gevraagd, maar ze wilden blijkbaar per se dat ik daar iets kocht (wat ik niet gedaan heb). Ik ben dan daar toch dat kleedje gaan passen (omdat ze het door mijn toedoen toch in hun collectie opgenomen hadden). Toen ik zei dat het niet de goede kleur was heeft hij direct naar de leverancier gebeld en zei me dat hij het de week erna zou hebben. Ik zei hem dat ik het te vroeg vond om te beslissen en toen antwoordde hij me:"Ja, maar nu kan ik dat kleedje nog bestellen, maar binnen een uur vraagt er misschien iemand anders naar en kan het misschien niet meer". Laat me niet lachen zeg.
Dus moraal van het verhaal: laat u daar zeker niet doen. Voor de rest zijn ze wel vriendelijk en behulpzaam.
Groetjes, Sissi
Groetjes, Sissi
|
|
sabrina
7-7-2007
|
21-11-2006 12:43:05
Ik ben er vorige maand geweest en ik had ook het opdringerig gevoel. Ze waren wel heel vriendelijk en heb toch een 6-tal kleedjes mogen passen en in de kasten mogen kijken naar alles dat me aanstond. Ik ben met mijn moeder en tante gaan kijken en heb op het einde gezegd dat ik nog tsn 2 kleedjes twijfelde en nog eens met mijn zus zou terugkomen terwijl ik eigenlijk al wist dat ik niet meer zou terug gaan.
Ik heb mijn trouwkleed bij Moderna in Schepdaal gevonden dat is ook regio Brussel maar buiten het centrum, heel vriendelijk, leuke winkel, je mag alles bekijken, alles passen wat je maar wilt en zijn helemaal niet opdringerig zelf als je niets neemt blijven ze heel vriendelijk een echte aanrader dus.
Veel succes Sabrina 07/07/07
|
|
Aurélie
25-8-2007
|
22-11-2006 16:56:18
Hallo,
ben daar ook een paar weken geleden kleedjes gaan passen en ben het volledig mee eens met de andere reacties. Wel vriendelijk maar vreselijk opdringerig! Ik snap niet dat ze niet door hebben dat dat in hun nadeel speelt!
groetjes en succes met de zoektocht! Aurélie 25/08/2007
|
|
beatrijs
19-5-2007
|
25-11-2006 14:57:53
Hello! Ik ben dus terug van mijn eerste pas, bij P-Y in Brussel, en jullie berichten werden alleen maar beaamd... Ze zijn daar echt niet vriendelijk en vreselijk opdringerig! Ik moet er wel bij zeggen dat ik en mijn zus misschien nogal enthousiast kleren aan het uitzoeken waren om te passen, en de verkoopster ons 'tempo' misschien niet aankon. Maar dan nog, het was alsof wij heel de tijd moeite moesten doen en kei veel moeite moesten doen om de verkoopster goed gezind te maken, en dat is toch niet de bedoeling? Ik heb misschien wel al mijn kleedje gevonden, maar het is totaal iets anders dan hetgeen ik in mijn hoofd had, en daardoor voel ik me nog wat onzeker :-)
Wel ga ik zeker daar niet bestellen, gewoon als tegenreactie op hun belachelijk gedrag! Weet er iemand nog een winkel waar ze veel Rembo Styling verkopen in Vlaams-Braband waar ze wel vriendelijk en niet zo pushy zijn?
Nog veel succes allemaal!!
|
|
Vanessa
9-9-2006
|
29-11-2006 10:54:50
Hello Ik heb mijn kleedje bij PY gekocht voor ons huwelijk in september 2006 en dat opdringerige heb ik helemaal niet gemerkt! Ik heb trouwens maar één kleedje gepast en die mevrouw zei dat het perfect zat en het was helemaal mijn smaak dus ik mocht nog passen als ik wou maar moest niet, dus... eerste keus en daar bij gebleven. Al mijn accessoires in andere winkels gekocht en dat was geen probleem bij de pasbeurten. Bij mijn 2 de pas (na de retouches) had ik iemand anders en die was idd niet zo vriendelijk maar de andere is er toen bij gekomen en die was echt super ook bij het afhalen en de eerste pas (ik was net uit het gips de dag ervoor nadat ik mijn voet gebroken had en ze was er enorm mee begaan). Allee, ik was helemaal tevreden en zou zeker teruggaan. Een andere vriendin was er ook heel tevreden. Wsl hangt het af van dag tot dag en van de persoon die je had. Laat ons zeggen als ik de eerste keer die onvriendelijke gehad had dan was ik misshcien niet daar gegaan ;-)
Groetjes Vanessa
|
|
Sissi
26-5-2007
|
30-11-2006 15:12:17
Hey Vanessa,
Het lijkt me wel logisch dat ze niet opdringerig waren aangezien jij direct uw kleed daar gekocht hebt. Dus was het niet nodig om aan te dringen. Maar als je daar niets koopt dringen ze echt wel aan om toch iets te kopen. Maar het kan inderdaad zijn dat jij gewoon geluk had.
Groetjes, Sissi
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|