Terug naar overzicht
Wij vinden het zelf niet mooi en doen het niet, maar als jullie dat mooi vinden zou ik mij niets aantrekken van de etiketten die anderen hierop plakken en het gewoon wel doen; het is jullie dag.
Ik had badges gemaakt voor de kinderen.....miss leuk idee voor de suite? Het werd bij ons als heel origineel onthaald :-).
Wij geven de mannen in de suite dezelfde das, voor de vrouwen zijn geen corsages voorzien aangezien niet iedereen dit even mooi/leuk/comfortable vindt.Groetjes,Lies
Wij hebben ook geen corsages voor de mannen van de suite. Ik had daar ook eerst aan gedacht, maar in de winkel waar we de kostuums gaan huren, zeiden ze ook dat het minder gedaan wordt. Dus wij hebben het niet gedaan. Maar vorig jaar is mijn verloofde zijn zus getrouwd en bij hen was het wel met corsages.Dus ik zou zeggen als je da graag wil, niet achter kijken en gewoon doen!
Hey, Wij hebben dat ook niet gedaan, alleen mijn man had er eentje.Maar als jij dat nu graag ziet, waarom zou je het dan niet doen!Het is jullie dag he!Groetjes
Wat maakt het nu uit wat er in de mode is. Ik vind dat zelf supermooi, dus 'mijn' mannen gaan corsages dragen :).
Ik trek me ook helemaal niet aan van wat er wel of niet in de mode is. Wij laten mijn verloofd en zijn getuigen een corsage dragen. Je moet doen wat je zelf wilt en mooi vind, en laat bloemisten maar lullen dat het niet in de mode is :) Ik vind het iets romantisch hebben :)
Wij hadden corsages, maar ik heb er spijt van. Ze waren veel te groot en te zwaar. Als ik opnieuw kon kiezen, zou ik er geen meer nemen.
Tussen haakjes: ik zou zelfs geen bruidsboeket meer nemen. Heb het ding enkel gedragen om naar het gemeentehuis te gaan, en daarna was ik het kotsbeu. In mijn ogen was het enkel een obstakel om vrij te bewegen :-) Misschien zou ik het nog vervangen door en polscorsage...