TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
21-6-2013
|
27-5-2013 10:49:01
Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn vrijgezellen gehad en het was echt super! Ze zijn me om 18 uur op mijn werk komen halen en ook geblinddoekt. Toen we thuis aankwamen hadden ze het hele appartement versierd aan aangekleed. Mijn verloofde had hen achter mijn rug de sleutel bezorgd . Daarna ook pizza gegeten. Toen was er een klein kwisje, ik moest 5 keer uit een tiental foto's van enkel ogen, handen, kinnen,... die van mijn ventje eruit halen. Gelukkig lukte dit zonder problemen! Toen kwam een visagiste binnen die mijn make-up ging doen, ook heel leuk want daar hoopte ik ook wel op. Terwijl ze aan mij bezig was kwam er een dame binnen voor een upperdare demonstratie. De drank vloeide rijkelijk dus werd er heel wat gelachen tijdens die demonstratie. Daarna op stap vertrokken en daar zag ik mijn ventje ook terug. Hij had een roze das aan (de andere mannen een blauwe) en zij hadden gepokerd en waren ook al goed aangeschoten :). We hebben uiteindelijk gefeest tot een uur of 5 en lagen om half 6 in ons bedje. Kortom een avond en nacht om nooit te vergeten, het was super!
|
|
Lies
29-6-2013
|
27-5-2013 17:44:17
Klinkt heel erg leuk, Inge! En tof dat jullie samen zijn uitgeweest! Je trouwt een week voor mij, ook al zoveel zenuwen?? :)
|
|
Nadia
5-10-2013
|
27-5-2013 18:43:25
Lies, dat klinkt echt wel als een superleuke vrijgezellendag!! in fine heb ik ook eens gedaan (in A'pen) - leuk!! ik ben de naam van mijn toenmalig geurtje kwijt, maar het kwam er in ieder geval op neer dat ik een ijskoningin was haha I so didn't agree, maar de geur was wel heerlijk en hield ook lang! en die Ieren, hoe geweldig is dat... zalig!!
nu aftellen!!!
|
|
Inge
21-6-2013
|
27-5-2013 20:24:08
Lies, de zenuwen beginnen redelijk te komen ja. Vooral het besef van wat er nog allemaal moet gebeuren. We zijn bijna een jaar verloofd en altijd het gevoel gehad van 'tijd genoeg' maar nu krijg ik schrik dat ik dingen vergeten ben .Nu alleen nog maar hopen dat wij het meer zullen treffen met het weer he
|
|
Lies
29-6-2013
|
27-5-2013 21:43:26
haha, Nadia, ja die Ieren zijn zotte gasten maar heel vriendelijk. Hebben mij een whisky getrakteerd en twee van hun vrouwen die meewaren hebben een echte "riverdance" voor ons gedaan. Zo super hoe je in zo van die situaties beland! :)
Inge, bij mij ook het gevoel dat we niet meer op schema zitten. Nochtans zijn we er bijna. Maar die tafelschikking nu nog hé.. pff.. ik zie daar tegenop om daaraan te beginnen! :)
En laat ons hopen dat het weer goed wordt, mag wel eens gaan komen nu!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-5-2013 8:52:11
Oh, super leuk! Ook die parfum...origineel!! Geniet nog van de voorbereidingen, het zal snel gaan!
groetjes Sandra
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|