Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen gisteren was super!!

26-5-2013 21:53:09
Dag iedereen,

Gisteren mijn vrijgezellen gehad en het was echt een superervaring!

Ze zijn mij om 11u30 thuis komen ophalen met 2, mijn getuige en de vriendin van mijn verloofde zijn getuige. Ze hadden t-shirts gemaakt, bij mij stond "bride to be" met handboeien op de linkervoorkant van de tshirt. Op de achterkant stond: sorry fellas already taken en een tof logo met dan in het midden : "miss bride". Ik kreeg ook een roze boa om en een blinddoek en dan kon de dag beginnen.

Na een 40-tal minuutjes geblinddoekt en nerveus in de auto, kwam ik aan in bij mijn getuige thuis. Toen vloog de blinddoek aan en zag ik dat de meisjes daar verzameld hadden met een roze flesje cava en een volledige aperitieftafel (in het roze aangekleed).
Ik had goodiebags gemaakt, die ze allemaal heel leuk vonden!
We zijn na het aperitief aan tafel gegaan waar we onze eigen pizza moesten maken en dan in zo'n pizza-oventje steken (à la het gourmet-principe). Heel leuk om te doen en heel lekker ;)

Daarna vertrokken (met de blinddoek) met 3 auto's. Een tijdje later ging de blinddoek af en stond ik in een ondergrondse garage, nog altijd geen idee waar we waren, tot ik plots 't Zand zag staan. Brugge dus!

Het eerste wat we deden was een parfumworkshop bij "In Fine" te Brugge.
http://www.parfumsbrugge.be/
Daar doe je parfumdegustatie waarbij je te weten komt welke geuren je lekker vindt, uit de geuren die je goed vindt, halen ze dan bepaalde persoonlijkheids-karakteristieken (die bij de meeste wel klopte!). Daarna ga je met je favoriete geurtje naar huis. Zeker een aanrader, want je kunt ondertussen een koffie/thee-kransje houden met cupcakes en taartjes!

Daarna richting Grote Markt waar ik opdrachten moest uitvoeren. Ik moest een man laten bellen naar mijn vriend zijn voicemail om te zeggen hoeveel geluk hij wel niet heeft om met mij te trouwen. Gelukkig kwam ik een jongen tegen die ook zijn bachelor deed en die dat voor mij wou doen. Ik mocht hem daarna bekogelen met eieren en yoghurt. De 2 euro dik waard, dat lucht zooo op! :p

Tijdens de tweede opdracht, waarbij men adhv foto's moest raden met wie ik zou trouwen, zijn we Ieren tegen gekomen die op weg waren naar The Druids Cellar om te gaan zingen/drinken. We werden vriendelijk uitgenodigd en zijn toen maar meegegaan.
Resultaat: Een hele Irish pub op zijn kop gezet, ze waren van een Ierse folkband en hebben voor ons een traditioneel nummer gezongen met zijn allen en ons daarna een Ierse dans aangeleerd. Super-ervaring!

Daarna de skeelers aan om gadgets te gaan verkopen, leve de kasseien in Brugge!
Na het verkopen van 3 gadgets, skeelers af en lekker gaan eten op restaurant. Na het eten vertrokken richting Knokke waar we zijn uitgegaan.

Kortom: het was super! De opdrachten doen je wel uit je "comfort-zone" stappen, waar ik het wel wat moeilijk meehad aangezien ik redelijk timide ben. Maar eens je die knop kan omdraaien, heb ik er wel van genoten!

Op naar de trouw, nog 33 dagen te gaan!! :)

Voor alle bruidjes die de vrijgezellen nog moeten "ondergaan": succes en geniet ervan!
Groetjes,
Lies

Lies
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 840

Inge
21-6-2013
 Meld misbruik27-5-2013 10:49:01

Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn vrijgezellen gehad en het was echt super!

Ze zijn me om 18 uur op mijn werk komen halen en ook geblinddoekt. Toen we thuis aankwamen hadden ze het hele appartement versierd aan aangekleed. Mijn verloofde had hen achter mijn rug de sleutel bezorgd . Daarna ook pizza gegeten.
Toen was er een klein kwisje, ik moest 5 keer uit een tiental foto's van enkel ogen, handen, kinnen,... die van mijn ventje eruit halen. Gelukkig lukte dit zonder problemen!
Toen kwam een visagiste binnen die mijn make-up ging doen, ook heel leuk want daar hoopte ik ook wel op. Terwijl ze aan mij bezig was kwam er een dame binnen voor een upperdare demonstratie. De drank vloeide rijkelijk dus werd er heel wat gelachen tijdens die demonstratie.
Daarna op stap vertrokken en daar zag ik mijn ventje ook terug. Hij had een roze das aan (de andere mannen een blauwe) en zij hadden gepokerd en waren ook al goed aangeschoten :).
We hebben uiteindelijk gefeest tot een uur of 5 en lagen om half 6 in ons bedje.
Kortom een avond en nacht om nooit te vergeten, het was super!

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik27-5-2013 17:44:17

Klinkt heel erg leuk, Inge! En tof dat jullie samen zijn uitgeweest!
Je trouwt een week voor mij, ook al zoveel zenuwen?? :)

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik27-5-2013 18:43:25

Lies, dat klinkt echt wel als een superleuke vrijgezellendag!!
in fine heb ik ook eens gedaan (in A'pen) - leuk!! ik ben de naam van mijn toenmalig geurtje kwijt, maar het kwam er in ieder geval op neer dat ik een ijskoningin was haha I so didn't agree, maar de geur was wel heerlijk en hield ook lang!
en die Ieren, hoe geweldig is dat... zalig!!

nu aftellen!!!

Inge
21-6-2013
 Meld misbruik27-5-2013 20:24:08

Lies, de zenuwen beginnen redelijk te komen ja. Vooral het besef van wat er nog allemaal moet gebeuren. We zijn bijna een jaar verloofd en altijd het gevoel gehad van 'tijd genoeg' maar nu krijg ik schrik dat ik dingen vergeten ben .

Nu alleen nog maar hopen dat wij het meer zullen treffen met het weer he

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik27-5-2013 21:43:26

haha, Nadia, ja die Ieren zijn zotte gasten maar heel vriendelijk. Hebben mij een whisky getrakteerd en twee van hun vrouwen die meewaren hebben een echte "riverdance" voor ons gedaan. Zo super hoe je in zo van die situaties beland! :)

Inge, bij mij ook het gevoel dat we niet meer op schema zitten.
Nochtans zijn we er bijna. Maar die tafelschikking nu nog hé.. pff.. ik zie daar tegenop om daaraan te beginnen! :)

En laat ons hopen dat het weer goed wordt, mag wel eens gaan komen nu!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-5-2013 8:52:11

Oh, super leuk! Ook die parfum...origineel!!
Geniet nog van de voorbereidingen, het zal snel gaan!

groetjes
Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...