TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
valerie
25-5-2013
|
27-5-2013 10:09:56
Hallo anoniempje,
Blij te horen dat je bij Moderna JE kleed gevonden hebt!!! Ook ik heb mijn kleed er gekocht, eentje van Linea R.....SUPER tevreden van de service tijdens het passen, maar ook achteraf was er niets een moeite!! Zeer lieve mensen!!! Ik wilde heel mijn outfit in de buurt vinden, in plaats van 100den kms te te rijden....wel een echte aanrader! Al spreekt de etalage niet aan, stap binnen toekomstige bruidjes!
|
|
carla
2-8-2014
|
27-5-2013 11:12:11
Hallo,
Kan je mij het adres geven van die outlet? Groetjes carla
|
|
Anoniempje
5-7-2014
|
27-5-2013 12:30:50
Outlet Pierre Yves: Gentstraat 1, Deinze Outlet La Sposa: Kortrijkseweg 82, 8791 Beveren-Leie
Moderna: Ninoofsesteenweg 988, 1703 Schepdaal
|
|
Nele
4-7-2014
|
27-5-2013 20:57:33
Hallo Anoniempje,
Leuk om te horen dat er goede service is bij Moderna. Ik denk er ook over om in het najaar daar is te gaan kijken. Dit is echt niet zover rijden voor ons dus gemakkelijk. Hebben ze soms al gezegd wanneer de nieuwe collectie 2014 ongeveer zou binnenkomen?
Nele
|
|
Anoniempje
5-7-2014
|
28-5-2013 9:21:47
De nieuwe collectie 2014 zou binnenkomen in september/oktober. Dan doen ze ook bepaalde weekends opendeurdagen om de nieuwe collectie voor te stellen. Passen kan je wel enkel op afspraak, ze doen normaal maar twee bruidjes tegelijk, je bent er dan ook echt op je gemak tijdens het passen!
|
|
Vanessa
25-9-2014
|
31-7-2014 17:47:19
Dan heb je veel geluk gehad want bij Moderna lijkt het alsof ze hun grootste winst halen uit het verkopen van retouches nadat ze het opzettelijk fout hebben genaaid. Goede raad voor toekomstige bruidjes: als je merkt dat ze het te groot afspelden: blijven aandringen om het correct te doen! Achteraf betaal je immers de prijs van alle correcties.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|