Terug naar overzicht
tja die mama's he :) mijn mama heeft volgens mij veel meer stress dan dat we zelf hebben :) is nog in augustus en ze moet nu al pillen nemen voor haar zenuwen onder controle te houdenda beloofdheb voor haar zo een zakdoek laten borduren voor haar happy tears :) dit weggestoken in een hele karton doos vol met pakjes zakdoeken en losse Kleenex, vermoed da ze ook wel wa pakskes zal kunnen gebruiken diene dag :)groetjesmelissa en John
@ Melissa, ik zou ook zo'n zakdoek aan mijn mama willen geven. Waar heb je die van jou laten borduren?
hey annbij borduuratelier jantje, effe googlen, gaat super snel, daar ik een gedichtje wou heb ik dat via mail naar hem gestuurd, en slechts 5 euro per zakdoek, had dat bij etsy gezien, maar daar waren ze een stuk duurder ook, plus wij hebben geen visa kaart om op etsy iets te kunnen bestellen, zo ben ik bij borduuratelier jantje gekomenheb er laten opzetten to dry your happy tearstoday a bride, tomorrow a wife, Always your little girl... denk wel dat ze het mooi gaat vinden
Thanks Melissa!!
EvelynIk ken dat... mijn mama is al bezig om haar tuin te heraanleggen!!"Omdat er dan een glaasje kan gedronken worden voor Nick (bruidegom to be) arriveerd" geeft ze al verklaring.Zou er iets bestaan als Mother-of-the-bride-zilla?
@ lindsay ; dat is een nieuw begrip waar je een patent moet op ne men ! Hi hi hi, op den duur ga ik nog stress krijgen van haar hi hi