TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
13-7-2013
|
27-5-2013 10:49:48
Hey Naomi
Ik was dit ook van plan, tot dat mijn mama idd ook zei dat ik zot was :p. Ze zei "je draagt dat kleed maar één keer in je leven en dan ga je nog veranderen 's nachts." En ergens heeft ze mss een punt; Plus: al dat geld betalen voor zo'n kleed om het dan snachts in te wisselen .... Dus ik heb beslist om het maar te verdragen en 't zal zo ook wel lukken zeker :).
Groetjes
|
|
Anoniempje
5-7-2014
|
27-5-2013 10:56:09
Goh, als jij zo'n kleed gekozen hebt, moet het toch zijn dat je je in dit kleed het mooiste meisje van de wereld voelt? Waarom zou je dan tijdens het dansen een ander kleed willen? Ok je bent minder mobiel en kan je misschien minder laten gaan op de zottere liedjes, maar je blijft wel de hele avond het middelpunt van de belangstelling. Je trouwt eind mei, het zal wel geen 30 graden zijn 's avonds wanneer het dansen begint he, dan lukt dat wel, zelfs met een prinsessenkleed! Bovendien is het daarna des te specialer wanneer je kersverse bruidegom je uit jouw jurk moet helpen, niet?
|
|
Peggy
28-9-2013
|
27-5-2013 11:02:40
Ik was dit ook van plan, vooral omdat wij eerst in Kreta trouwen en bang ben dat er wat met mijn kleed gebeurt.
Mijn jongste van 3 zit nogal graag op schoot en ik ben bang dat hij mijn kant kapot gaat maken als hij 's avonds tijdens onze diner op mijn schoot komt zitten.
Maar een kort mooi wit kleedje dat echt trouwachtig is, kost algauw euro 500,- en dat draag ik ook nooit meer dus is het echt zonde van het geld.
Dus ook ik waag het er op en hoop dat het niet kapot is voor ons officieel huwelijk in september.
|
|
frida
6-2-2010
|
27-5-2013 11:11:44
Ik zou dat ook niet doen! Je kan maar 1 keer je kleed aan doen!!!
|
|
candy
20-7-2013
|
27-5-2013 11:24:27
Ik heb ook een prinsessenkleed en is ook int lang en al, En ik ga ook s'avond geen ander kleed aan doen. Je kan het kleed maar 1keer aan doen en dan nog een ander kleed gaan zoeken vin ik dan maar stom. Jij moet doen waar jij u het beste bij voelt maar ik zou het toch niet doen
|
|
Anja
10-1-2013
|
27-5-2013 11:35:53
Voor geen geld ter wereld had ik mijn kleed gewisseld die avond!! En dat dansen in zo'n jurk valt eigenlijk best wel mee hoor. Je moet alleen zien dat je je sleep (als je die hebt) omhoog kan doen. That's it.
|
|
candy
20-7-2013
|
27-5-2013 11:49:28
idd en normaal is er onder aan u sleep ook een ringske voor vast te houden zo dat het gemakelijk is voor te dansen
|
|
debora
18-7-2014
|
27-5-2013 11:59:39
Hihi, ik denk dat iedereen deze discussie ondertussen wel gehad heeft. Hier is de mama er ook tegen, zelfde reden! Je kan deze maar één dag aandoen. Maar aangezien wij ook symbolisch trouwen in Rimini, kan ik het 2 keer aandoen.
Dus ik ga zeker voor een kort kleedje tijdens het dansen. Maak het liever voor mezelf makkelijk, door goed te kunnen bewegen en te genieten van onzen trouw, dan voor het schoon ogen van de mensen mij niet volledig te kunnen geven :D
Ieder zijn mening natuurlijk! Maar ik ga voor wat ik het makkelijkste vind...
|
|
sofie
25-5-2013
|
27-5-2013 12:31:24
Ik heb mijn prinsessenkleed ook aangehouden, 1 grote tip, zorg dat die vanvoor zeker kort genoeg is. Die van mij was eigenlijk te lang waardoor het stappen en het slowen niet altijd een evidentie waren. Veel plezier!
|
|
Charmy
25-5-2013
|
27-5-2013 14:00:51
hey, ik heb ook mijn princessen jurk aangehouden.. die van mij was ook op het langst.. en een redelijk lange sleep. Dus voor dat ik de openingsdans deed hebben ze mijn sleep opgebonden en heb er eigenlijk geen last van gehad.... Ik heb gans de avond op de dansvloer gestaan van 11u30 tot 5u30 en zou mijn jurk ook niet willen ruilen hebben... ook al was het nogal warm soms met 9 lagen stof aan de rok :-)
Maar het is echt genieten en na een tijdje kan je er echt heel wat mee doen.... Dag erna had ik kort kleedje op en wou heeltijd mijn jurk vastnemen om wat omhoog te hebben bij het opgaan van de trap of zo :-) dus ik was nog volledig in de princessen jurk spirit!
Veel plezier met de voorbereidingen.. ik vond dat echt zalig en vind het nu toch jammer dat alles wat voorbij is :-)
|
|
Evy
27-7-2013
|
27-5-2013 15:29:50
Ik heb ook een prinsessenkleed met lange sleep enzo. Maar voor het avondfeest kan mijn sleep 'ingenaaid' worden met speldjes. Zodat de sleep weg is. Ideaal.
Misschien kan je dat ook met je kleed?
|
|
Mieke
27-4-2013
|
27-5-2013 20:16:04
Hey Naomi, Het is natuurlijk maar 1 dag dat je je prinsessekleed kan aandoen en het is zonde om 's avonds een ander aan te trekken. Al moet ik zeggen dat dansen met zo'n kleed echt niet handig is :-) en super warm Mijn sleep was ook opgetrokken maar er hebben er nog een heleboel op gestampt. zo er zelfs dat mijn onderrok volledig gescheurd is. Wat natuurlijk ook heel spijtig is. Had ik het geweten, had ik toch ook een ander kleedje meegenomen voor het dansfeest maar dan zou ik wel pas veranderd hebben na de openingsdans. Groetjes
|
|
Eva
29-6-2013
|
29-5-2013 22:29:59
Na de openingsdans doe ik een ander kleedje aan. Mijn trouwjurk is inderdaad een duur en prachtig kleed maar ik denk dat iedereen het om 23u wel gezien zal hebben en ik wil mij vooral amuseren en niet achteraf spijt hebben dat ik geen feestje heb kunnen bouwen omdat ik beperkt was in bewegingsvrijheid. Daar komt nog bij dat ik bij de laatste pasbeurt ben flauwgevallen omdat het zo warm was :-). Je kan gewoon een tweede kleedje meenemen en ' s avonds nog beslissen of je je omkleedt of niet. Dan kan je alleszins geen spijt hebben?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|