Terug naar overzicht
Dat is pech hebben, wat is dat toch allemaal de laatste tijd met afzeggen en afbellen en niet afkomen op het moment zelf, klaarblijkelijk zijn er veel van die mensen die hun diensten aanbieden maar niet echt te vertrouwen of eerlijk zijn, of die het niet serieus nemen, ik raad iedereen aan om toch zoveel mogelijk het mondelinge te vermijden en degelijk goede en schriftelijke afspraken te maken.Maar misschien krijg je nog wel een eerlijke gitarist te pakken voor jullie huwelijk, hier op het forum ben je aan het juiste adres, neem alleen iemand die zijn afspraken nakomt.Er zijn er al te veel die willen centjes bijverdienen door een goedkope prijs, maar dan eindigen met dubbele boekingen of gewoon hun kat zenden of erger nog, geen noot muziek kennen. Pas ook op met beloftes van "goede vrienden".Informeer je goed en veel succes maar het komt wel oké.
Hallo Ellen, met gitaar kan ik je helaas niet helpen maar als het ook zang met piano mag zijn kan je zeker bij mij terecht!Je mag me altijd contacteren via tantrijn@@hotmail.comGroetjes,Sanderijn
Even proberen bij http://www.chriscorn.be Live veel beter dan de fragmenten op zijn site, vind ik persoonlijk.grtz
van welke regio ben je ?
Regio Oost-Vlaanderen.
Ik dacht anders misschien Guillaume Devos? Er zal allicht wel een prijskaartje aan verbonden zijn. Wat je ook kan doen is in de dichtstbijzijnde muziekacademie eens horen, soms hebben ze daar talenten zitten! En anders via Geert Faes, die kent een hoooop muziekanten :)