Terug naar overzicht
heyla,vrienden van ons hebben daar vorig jaar hun feest gegeven...En om eerlijk te zijn vond ik het allesbehalve goed.Het personeel was erg onvriendelijk en de helft van het eten was ofwel nie eetbaar of nog rauw vanbinnen...Dit zijn natuurlijk mijn ervaringen daar è groetjes
Mijn ervaring is integendeel SCHITTEREND!!Wij zijn 20 april laatstleden getrouwd, het eten was superlekker, de mensen waren zeer vriendelijk en ik zou het iedereen aanraden om daar te trouwen eigenlijk!Wij zijn SUPERCONTENT!We hoorden van onze gasten ook niets anders dan bof over eten, bediening enz...Succes met kiezen!
@ NaomiHopelijk worden hier nog een paar ervaringen gepost, hoe moet je nu een besluit gaan nemen met twee tegenovergestelde berichten, zeker niet te vlug een beslissing nemen.Wordt de zaal wel veel gebruikt voor huwelijken en is er misschien personneels tekort?Hangt ook af van de bezetting op de huwelijksdag, allemaal argumenten die nog dikwijls de oorzaak zijn van niet geslaagde feesten.Toch veel succes gewenst in je verdere planning.