Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Software

28-5-2013 9:15:41
Beste medebruidjes...

Ik ben op zoek naar een soort software om mijn huwelijk te plannen (het lijkt me leuk om er dan nadien een klein plakboekje van te maken, van de voorbereidingen dan) Ik heb al uren zitten zoeken maar nog helemaal niets gevonden. Het is de bedoeling dat ik software vind waar ik mijn genodigden met adres en telefoonnummer kan invoegen, tafelplanningen kan opmaken, dagschema's, nuttige links kan opslaan en een moodboard kan maken. Daar ik zoveel mogelijk zelf ga in elkaar knutselen (ik ben een echt DIY bruidje) lijkt het mij handig dat ik materialen en ideetjes ga verzamelen en dat ook allemaal op één plaats kan bewaren. Ook al trouw ik maar over 801 dagen, ik ben er al vol op mee bezig! Iemand een leuk programma? Laat het mij weten!

Melissa
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 724

Patrick

Meld misbruik28-5-2013 11:51:35

http://www.onzebruiloftsite.nl/bruidsparen/
Melissa, heel leuke site waar je alles en nog wat op kwijt kan, je kan het met iedereen delen en ook leuke reacties verwachten, het is wel Hollands maar ja.
Is wel geen programma maar eens je ermee bezig bent geraak je verslaafd eraan.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik28-5-2013 12:55:09

Waarom doe je dat niet gewoon in Excel? perfect voor je budgetbeheer, planning, adreslijst, follow up lijst, ... Je kan er ook foto's aan toevoegen, dus een moodboard moet ook mogelijk zijn.
Ik heb alleszins alles in 1 exel file gedaan (ik had wel geen moodboard), ik vind het ook wel handig om alles op één plaats te hebben :-)

Nog veel voorbereidingsplezier!

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik28-5-2013 13:13:26

Bedankt Patrick, ik zal dat zeker eens bekijken!
@ Gitte, dat is ook zeker mogelijk, dom dat ik er niet zelf ben opgekomen!

Silke
24-5-2014
 Meld misbruik28-5-2013 20:38:38

Een moodboard en ideetjes en zo bijhouden kan je ook op Pinterest, één van mijn lievelingssites!

Het is een soort online prikbord, waar je vanalles op kan bijhouden. Er is ook een hele 'bruiloft'-afdeling met allerlei leuke ideetjes. Wel vaak van die typische Amerikaanse gigantische bruiloften, maar voor hetzelfde geld ook leuke DIY dingetjes.

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik28-5-2013 21:54:04

Hoe toevallig! Ik heb me vandaag aangemeld op Pinterest :) Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...