Terug naar overzicht
http://www.onzebruiloftsite.nl/bruidsparen/ Melissa, heel leuke site waar je alles en nog wat op kwijt kan, je kan het met iedereen delen en ook leuke reacties verwachten, het is wel Hollands maar ja.Is wel geen programma maar eens je ermee bezig bent geraak je verslaafd eraan.
Waarom doe je dat niet gewoon in Excel? perfect voor je budgetbeheer, planning, adreslijst, follow up lijst, ... Je kan er ook foto's aan toevoegen, dus een moodboard moet ook mogelijk zijn. Ik heb alleszins alles in 1 exel file gedaan (ik had wel geen moodboard), ik vind het ook wel handig om alles op één plaats te hebben :-)Nog veel voorbereidingsplezier!
Bedankt Patrick, ik zal dat zeker eens bekijken! @ Gitte, dat is ook zeker mogelijk, dom dat ik er niet zelf ben opgekomen!
Een moodboard en ideetjes en zo bijhouden kan je ook op Pinterest, één van mijn lievelingssites! Het is een soort online prikbord, waar je vanalles op kan bijhouden. Er is ook een hele 'bruiloft'-afdeling met allerlei leuke ideetjes. Wel vaak van die typische Amerikaanse gigantische bruiloften, maar voor hetzelfde geld ook leuke DIY dingetjes.
Hoe toevallig! Ik heb me vandaag aangemeld op Pinterest :) Bedankt!