Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

WAAAAAA nog 45 dagen op de teller

28-5-2013 11:08:58
OOOOwjeeee nog 45 dagen op de teller!
Nu begint het echt te korten.
Zijn er nog bruidjes die zo last hebben van zenuwen ?
Soms gieren de zenuwen zo door m'n lijf! Niet normaal
En waarom ? Ik weet het niet. Alles is tot in de puntjes geregeld ,alles is klaar
en nog die verdomde zenuwen...

Ilse
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 656

pinki
13-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 11:27:08

hey wij trouwen ook binnen 45dagen en heb net hetzelfde probleem zenuwen zenuwen en nog is zenuwen!en ook bij ons is alles bijna geregeld maar ja dan komen die zenuwen ineens omhoog !!!!!en ik droom soms zelfs over de trouw en dat alles in het 100 zou lopen echte nachtmerie ;-)

Annelies
13-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 11:32:53

idem, hier ook al superveel stress.
bij mij is ng niet alles gedaan. Moet ng de eerste pas doen
proefmake-up is zondag gebeurt. Proefkapsel zal gebeuren wanneer ik mijn kleed ga passen.
Gastenboek moet nog gemaakt worden, bruidsboeket moet ng gekozen worden, de tafelnamen moeten ng gemaakt worden, muziek voor de wet en de openingsdans moet nog gekozen. man man stress stress :s
maar hopelijk zullen we er wel geraken:)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 12:31:29

idd whaaaaaahaaaaaa

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik28-5-2013 13:28:16

Bij mij nu nog 94 dagen en als ik bezig ben met de details, krijg ik soms zoveel zenuwen, nie normaal... :-)

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 14:20:50

Ik doe mee: whaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 14:56:00

Hier ook zeer veel zenuwen :), dat het maar snel zover is dat ik eindelijk nog eens een nacht goed kan slapen :) Alles is zover geregeld nog een paar kleine dingen endan mag de grote dag eindelijk aanbreken :)

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 15:32:43

ik volg ook ... wwwwwwwwhhhhhhhaaaaaaa .....

Maar ... het mag er wel snel zijn hoor!!

Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 18:35:37

Proberen om geen stress te hebben, maar uiteindelijk wel stress krijgen door al die mensen die vragen: hebde nog geen stress?? Neeeeeee

Ilse
13-7-2013
 Meld misbruik29-5-2013 21:03:31

Whaaaaaaaaa....ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n zenuwen!
Dan kunnen we onze zenuwen delen
Voor ons is alles zo goed als alles rond. Buiten enkele kleine dingen dan zoals machetknopen, het bruidsboeket en bloemen voor op tafel en ceremonie ( dit kan wel nog tot 2 weken voor de trouw) en die verdomde tafelindeling maar dit kunnen we pas vanaf 20 juni ( de uiterste datum voor bevestiging)
Gisteren heeft dan ook nog eens mijn trouwvervoer afgebeld wegens "op vakantie" maar heb dan wel nog iets anders gevonden maar wacht nog op bevestiging maar ondertussen tikken die seconden hieronder wel verder...
wwwhaaaaaaaaa heeeelp
Ik hou me vast aan de geruststellingen van m'n getuige en mijn mama " Alles komt wel in orde maak u maar geen zorgen" maar dat lukt niet altijd *zucht*
Bedankt alvast voor de vele reacties
xje ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...