Terug naar overzicht
hey wij trouwen ook binnen 45dagen en heb net hetzelfde probleem zenuwen zenuwen en nog is zenuwen!en ook bij ons is alles bijna geregeld maar ja dan komen die zenuwen ineens omhoog !!!!!en ik droom soms zelfs over de trouw en dat alles in het 100 zou lopen echte nachtmerie ;-)
idem, hier ook al superveel stress.bij mij is ng niet alles gedaan. Moet ng de eerste pas doenproefmake-up is zondag gebeurt. Proefkapsel zal gebeuren wanneer ik mijn kleed ga passen.Gastenboek moet nog gemaakt worden, bruidsboeket moet ng gekozen worden, de tafelnamen moeten ng gemaakt worden, muziek voor de wet en de openingsdans moet nog gekozen. man man stress stress :smaar hopelijk zullen we er wel geraken:)
idd whaaaaaahaaaaaa
Bij mij nu nog 94 dagen en als ik bezig ben met de details, krijg ik soms zoveel zenuwen, nie normaal... :-)
Ik doe mee: whaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa
Hier ook zeer veel zenuwen :), dat het maar snel zover is dat ik eindelijk nog eens een nacht goed kan slapen :) Alles is zover geregeld nog een paar kleine dingen endan mag de grote dag eindelijk aanbreken :)
ik volg ook ... wwwwwwwwhhhhhhhaaaaaaa .....Maar ... het mag er wel snel zijn hoor!!
Proberen om geen stress te hebben, maar uiteindelijk wel stress krijgen door al die mensen die vragen: hebde nog geen stress?? Neeeeeee
Whaaaaaaaaa....ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n zenuwen! Dan kunnen we onze zenuwen delen Voor ons is alles zo goed als alles rond. Buiten enkele kleine dingen dan zoals machetknopen, het bruidsboeket en bloemen voor op tafel en ceremonie ( dit kan wel nog tot 2 weken voor de trouw) en die verdomde tafelindeling maar dit kunnen we pas vanaf 20 juni ( de uiterste datum voor bevestiging)Gisteren heeft dan ook nog eens mijn trouwvervoer afgebeld wegens "op vakantie" maar heb dan wel nog iets anders gevonden maar wacht nog op bevestiging maar ondertussen tikken die seconden hieronder wel verder...wwwhaaaaaaaaa heeeelp Ik hou me vast aan de geruststellingen van m'n getuige en mijn mama " Alles komt wel in orde maak u maar geen zorgen" maar dat lukt niet altijd *zucht*Bedankt alvast voor de vele reacties xje ilse