Terug naar overzicht
Hey, hey, als je graag nederlandse muziek hoort zou ik gaan voor Do, met Engel zonder vleugels. Echt een topnummer! Gr
ik ga ook met mijn mamsie dansen, maar wij brengen er gewoon wat onnozele schwüng in :-) en gaan waarschijnlijk voor barry white - the first, the last, my everything!
Hebben jullie misschien liedjes die jullie allebei graag horen? Of muziek waar jouw moeder fan van was toen ze klein was of de eerste plaat die ze gekocht heeft of een cd die ze grijsgedraaid heeft toen jij klein was en die jij je dus ook nog herinnert?Als daarna de andere gasten ook mogen beginnen dansen, mag het al een beetje swingender zijn dan een klassieke slow. Mijn mama was (en is) fan van Tina Turner, dus in mijn geval zou ik bv Simply the best voorstellen
"Mama" van de Spice Girls is ook erg mooi :)of google eens op "liedjes moederdag"dan kom je waarschijnlijk ook vanalles tegen.
Ik dan ook met mijn mama op wonderlijke liefde van dana winner.
Een vriendin van mij danste ook met haar mama en die hebben gedanst op " you raise me up" van Westlife :)echt mooi nummer , denk niet dat er ook maar iemand het droog hield toen :pik in ieder geval al niet :D
Leuke ideëen allemaal! Mijn mama is ook gek op barry white...en tom jones, maar mijn (tegen dan echtgenoot) danst tergelijkertijd ook met zijn mama, dus zou het raar zijn om een lied te kiezen waar alleen mijn mama gek op is?!
http://www.youtube.com/watch?v=kq7haX4af54 Mama's song van Carrie Underwood!