Terug naar overzicht
Hey!Ik heb geen kindjes en ben niet zwanger, maar ik studeer vroedkunde... ;-)Chapeau met je keuze voor borstvoeding trouwens!Ik kan je een winkel aanraden waar ze je met open armen zullen ontvangen: Boobs'n brups.Zalig concept! Je hebt een winkel in Dilbeek en een in Antwerpen. Ze hebben werkelijk alles van en voor borstvoeding.Van bh's tot advies. Dus als je een persoonlijke aanpak wil, daar gaan ze je zeker au sérieux nemen. Je kan ze anders ook mailen via hun website als je zeker wil zijn en geen verloren afstand wil afleggen. Ben wel zeker dat ze daar prachtige bh's hebben in alle vormen kleuren en maten. Veel succes! :-)In
Is je bruidskleed dan een borstvoedingsbruidskleed?Ik heb 4 kindjes bv gegeven en het is sowieso al moeilijk om geschikte kleedjes te vinden voor bv in reguliere winkels, laat staan dat je een trouwkleed kan vinden waarbij het mogelijk is om bv te geven.En als je wil kolven, dan moet het kleed ook toegankelijk zijn.Het is misschien beter dat je tussenin voldoende rustmomenten inlast zodat je rustig kan kolven of bv geven (misschien is er overnachtingsmogelijkheid aan de zaal en kan je je daar rustig terugtrekken (en alle kleding misschien uit dan?).)Alleszins, de trouwkleedjes die ik gepast had, waren absoluut niet geschikt voor bv; die zijn meestal ook vrij strak vanboven.Wat je ook doet; alles in verband met bv, daarvoor kan je best naar boops 'n burps zoals hierboven werd vermeld.
Boobs n burps ken ik al. Ik ben daar al mijn borstvoedingsspullen gaan kopen voor mijn eerste kindje Het staat sowiezo op mijn to do lijst om daar te gaan informeren maar ik vroeg mij af of er misschien nog andere mogelijkheden zijn.Oorspronkelijk was ik aan het overwegen om voor het avondfeest een bv-vriendelijk kleedje te kopen bij boobs-n-burps maar dat is dan ook zo'n zonde van de trouwjurk. Ik heb een bepaalde stijl van trouwjurk in mijn hoofd, ook omdat ik het belangrijk vind dat het een jurk is die ik "gemakkelijk" aan en uit kan doen. Ik wil bvb geen jurk met korset ed omdat dat niet praktisch gaat zijn. Aan onze zaal is een bruidssuite die we mogen gebruiken om te overnachten. Bv of kolfmomenten zullen zeker ingepland worden. Ik ben zeer pro-borstvoeding en ben dus best bereid om jurk en lingerie in functie daarvan te kiezen.Magali waar studeer jij vroedkunde? Ik ben psychiatrisch verpleegkundige van opleiding maar ben nu in Brussel vroedkunde aan het bij studeren via hun flexibel traject.
Ik doe afstandsonderwijs bij Katho in Kortrijk! ;-) Super een collega-studentje!!! ;-)