Terug naar overzicht
Hey!Ik heb geen kindjes en ben niet zwanger, maar ik studeer vroedkunde... ;-)Chapeau met je keuze voor borstvoeding trouwens!Ik kan je een winkel aanraden waar ze je met open armen zullen ontvangen: Boobs'n brups.Zalig concept! Je hebt een winkel in Dilbeek en een in Antwerpen. Ze hebben werkelijk alles van en voor borstvoeding.Van bh's tot advies. Dus als je een persoonlijke aanpak wil, daar gaan ze je zeker au sérieux nemen. Je kan ze anders ook mailen via hun website als je zeker wil zijn en geen verloren afstand wil afleggen. Ben wel zeker dat ze daar prachtige bh's hebben in alle vormen kleuren en maten. Veel succes! :-)In
Is je bruidskleed dan een borstvoedingsbruidskleed?Ik heb 4 kindjes bv gegeven en het is sowieso al moeilijk om geschikte kleedjes te vinden voor bv in reguliere winkels, laat staan dat je een trouwkleed kan vinden waarbij het mogelijk is om bv te geven.En als je wil kolven, dan moet het kleed ook toegankelijk zijn.Het is misschien beter dat je tussenin voldoende rustmomenten inlast zodat je rustig kan kolven of bv geven (misschien is er overnachtingsmogelijkheid aan de zaal en kan je je daar rustig terugtrekken (en alle kleding misschien uit dan?).)Alleszins, de trouwkleedjes die ik gepast had, waren absoluut niet geschikt voor bv; die zijn meestal ook vrij strak vanboven.Wat je ook doet; alles in verband met bv, daarvoor kan je best naar boops 'n burps zoals hierboven werd vermeld.