Terug naar overzicht
Hey Cecile,wij zijn op 25 mei 2013 getrouwd in Hof Ten Steen, en ik kan je verzekeren; het was helemaal geweldig!!!Bediening, eten, sfeer, iedereen was vol lof. Hebben na het feest ook veel complimentjes gekregen over de locatie. Wat betreft het dansgedeelte, onze diner met de kaarsjes en de mooi gedekte tafels was heel romantisch en de dansvloer was ideaal, bij ons was het een feestje van jewelste, dus niet twijfelen!
hebben jullie het dansfeest gehouden op de houten dansvloer in de dinerzaal? Mijn vriend is aan het twijfelen om het dansfeest in dat "schuur" gedeelte te houden langs waar je binnenkomt. Wij hebben wat schrik dat er anders teveel mensen op hun stoel gaan blijven zitten en dat het hele dansfeest misschien teveel verpsreid over die dinerzaal zal gebeuren (moeilijk om uit te leggen). Ik schat mijn familie nu niet echt in als de grootste fuifbeesten dus wil absoluut vermijden dat het een saaie boel wordt.Hebben jullie extra dingen gedaan voor de aankleding van de zaal/tafels. Het enige minpuntje aan die zaal vind ik die schilderijen (echt spuuglelijk vind ik ze) maar daar is nu eenmaal niet veel aan te doen. Ik vroeg mij af of zij standaard stoelovertrekken gebruiken of niet?