Terug naar overzicht
Op de trouwbeurs leerden wij het concept van de ‘fotokameraadjes’ kennen. We vonden dit een zeer leuk idee, maar dachten dit kan veel goedkoper…
Zo gingen we zelf op zoek naar digitale fotocamera’s met een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Op het feest plaatsten we dan op elke tafel een digitaal fototoestel ipv een wegwerp exemplaar zoals velen doen.
De voordelen:
- je hebt alle foto's digitaal (we leven toch in 2013 J)
- je gasten kunnen per tafel veeeel meer foto’s maken
- geen mislukte foto’s die je verplicht bent te laten ontwikkelen zoals bij de wegwerptoestellen
- je gasten kunnen ook een videoboodschapje achterlaten
- even duur of zelfs goedkoper dan de wegwerptoestelletjes er rekening mee houdende dat je bij wegwerptoestelletjes al die foto’s moet laten ontwikkelen
…
Wij vonden het in elk geval een topidee en hebben een prachtige collectie foto’s terug gekregen. Daar hebben we dan via vistaprint zelf een fotoboekje mee gemaakt.
Nu ons feest er op zit kunnen we niet veel meer doen met deze 10 fototoestelletjes (3 roze, 3 rode, 3 grijze en 1 zwart) en bieden wij ze te koop aan (toestelletjes + micro SDkaartjes met adapter).
Voor meer info over de vraagprijs, ev. een foto van de toestelletjes… mail gerust naar superdoken@hotmail.com.
hey dorine ik heb wel interesse. Hoeveel vraag je ervoor?Is idd wel een super idee :-)
Hey Dorine, Inderdaad, super slim gezien! Laat gerust je prijs eens weten.
Hoeveel vraag je ervoor?
Als ze nog nie weg zijn, wil ik ook wel wat info...deborina3@hotmail.commerci x
Hallo,Ik vind het ook een super idee! Aangezien ze naar alle waarschijnlijkheid zullen weg zijn... Waar heb jij die camera's dan wel gekocht? groetjesCarootje0410
Hallo, ik heb ook wel interesse, wat is de vraagprijs. Groetjes
Ik had graag de prijs geweten .
Ik zou ook graag de prijs weten: julieke_callens@hotmail.com
Ik wil ook graag de prijs wetenstephaniehanssens@hotmail.com
ik zou ook graag de prijs weten en foto's willen zien Mochten ze al verkocht zijn , mag je altijd laten weten waar je ze gekocht hebt :-) kvandael@hotmail.com
Ook intresse Of waar je deze aangekocht hebt Sharonprinsier@hotmail.com
ook wel intresse of kan je zeggen waar je ze hebt aangkocht?Vickynimme@hotmail.com
ook intresse, waar heb je ze gekocht?
Voor mij is het toch net iets te duur! Toch bedankt voor het te sturen x
verkocht
hey Dorine,zou je kunnen zeggen waar je ze gekocht hebt?alvast bedankt