Terug naar overzicht
Wow dat klinkt echt als een droomdag! Zou ook graag weten hoe je moet wenen zonder schade aan te richten!Geniet nog lang na en slaap wat bij :)
hamaaaai wat een verslag :-) fijn om te lezen, dankjewel!en proficiat!!!
Wat een leuk verslag! Het leek inderdaad een topdag Geniet er volop van met z'n 2tjes en nogmaals PROFICIAT!Ben benieuwd naar de fotootjes...xxx
Proficiat, heel mooi verslagje! Ben jij toevallig getrouwd in de gemeente Zwalm? Ik en mijn man passeerden er na een bezoekje aan onze bouwwerf en zagen er witte auto's staan... Nu ik je verslagje zo lees dacht ik... Zou het kunnen... Groetjes!
Leuk verslagje...Je maakt ons benieuwd voor de foto'sEn niet te vergeten Proficiat voor jullie met 2!!!!Liefs Caroline
Dikke proficiat! Echt een fijn verslag om te lezen.
Een heel mooi verslag, van een heel mooie dag! :)Geniet nu maar van het getrouwde leven...
Leuk verslagje! Proficiat! Geniet ervan!
Super leuk verslagje!Ik ben al benieuwd naar foto's!Geniet nog lang na en veel geluk in de toekomst!groetjesSandra
Leuk verslagje, het klinkt alvast als een prachtige dag ! Proficiat en geniet er nog van. Liefs,
Kei leuk verslag en zeker om te lezen hoe jou dag er uit zag .wij trouwen ook om 10uur in het gemeentehuis en half 12 in de kerk dus super leuk dat geeft mij ook en beetje inspiratie .ben benieuwd naar de foto's xx
leuk verslag!
Jullie hebben duidelijk een droomdag gehad. Proficiat!