Terug naar overzicht
Hey Fien!Wij trouwen er deze zomer! Vriendin en collega van me zijn daar getrouwd en zij konden 't ons alleen maar aanraden. We zijn er ook eens op 'n zondagmiddag gaan eten en dat is heel goed meegevallen. Ik heb er nog niets negatiefs over gehoord in ieder geval :)
hey, toffe zaal, heel lekker eten, alleen naar mijn zin te klein. Ik ben naar een trouwfeest geweest in de zaal 'onder het riet' en ik vond het veel te klein. Zeker als je met 200 man bent. Voor de rest een aanrader, alleen dat het personeel soms raar kan doen :-). Maar het eten is daar lekker. Als het niet te klein was, zou ik mijn feest daar doen.
Hoi, Vorig jaar te gast op een trouwfeest (onder 't Riet). Zowel te gast als 'eter' maar ook als dj.Ik was tevreden over de behulpzaamheid vh personeel alsook vd gerechten. Iedereen heeft daar zijn eigen taak en worden goe in t oog gehouden door de maître die zelf alles in goede banen leidt.Ik heb zelf het personeel meegekregen om de polonaise mee te doen op een bepaald moment.. hilarisch... Maar zoals hierboven al vermeld, te veel volk kan een minpunt zijn. Ik dacht dat het toen 100 à 120 man was.
Hey,ja, wij gaan maar tegen de 100 gasten hebben dus dan is 't denk ik 'n prima zaal.Groetjes!
Beste, Deze zaal is zeker ok op elk gebied. Ik war er al enkele malen aan het werk.Mvg party dj wim