Terug naar overzicht
het valt te zien hoe groot de kerk is en heb je mss ook bruidskindjes mss kunne zij ook op het liedje gaan.Het liedje is zeer mooi hoor wij hebben die voor als openningsdans
Bij ons heeft de pastoor het liedje gewoon laten uitspelen. Ik weet niet hoe het bij jou gaat zijn, maar mijn papa heeft me weg gegeven. Dus eenmaal vanvoor heeft hij mij aan mijn man gegeven, de pastoor is ons toen een hand komen geven en mijn bruidsboeket komen halen om op het altaar te leggen. Tegen dat dat allemaal achter de rug is, is normaal je liedje vanzelf wel gedaan.
Wij nemen hetzelfde liedje en ik wil het zeker laten uitspelen, het is te mooi om af te breken..
Ja is echt een superlied. Maar heb wat bang aangezien het lied 5 minuten duurt, we er "zomaar" wat staan.... :-) heb jij misschien ook iets kortere versie gevonden?
Waarom doe je niet de intrede van zowel bruidegom + mama, bruidskindjes, als bruid + papa op het liedje? Wij hebben dat ook gedaan en dat was ideaal. Iedereen was er tegen de helft van het lied, en dan konden we het nog gerust even laten uitspelen zonder dat het langdradig werd...
Ik wou graag een speciaal nummertje voor mij alleen :-), ik vind het dan iets specialer... Maar inderdaad zoals Marieke al zei, als mijn papa mij bij mijn ventje afzet, boeketje wegleggen, gaan zitten, enz dan zal het liedje wel wat op zijn einde zijn...
Zeker!Laat het vooral niet afzetten, want dat is echt jammer! Zo erg is het ook niet als er wat tijd over is. Het is een ontroerend liedje en dat slaat altijd aan ;-)Veel succes :-)