Terug naar overzicht
Wij houden ons feest in the loft in het wpc center in Hoeselt. Tot nog toe, zeer tevreden. Gisteren het feest gaan bespreken en heb er volle vertrouwen in. In Genk heb je ook nog het m-hotel, krekelhof in Alken, hangar 58 in Bokrijk, elysee, enz... Ik heb feestzalen ingetypt op het internet en ik kreeg een hele lijst. Wij zijn toen voor wpc gegaan! Nog veel succes!
Ja ik heb ook al gekeken voor het wpc maar ik lees hier ook veel slechte dingen erover. Hopelijk valt het allemaal mee maar we nemen het in overweging :)
Wij houden ons feest in de vrije valk in alt-hoeselt.Ben tot nu toe van alles zeer tevreden!
Wij zullen ons feest houden in Stiemerheide in Genk en zullen daar ook in het hotel overnachten. Zeer mooie locatie (ook voor foto's), vriendelijk (onze contactpersoon heet toevallig ook Inge ) en vooral zeer lekker eten (3 weken terug pas proefdiner gehad).Over 2 weken de laatste besprekingen! Spannend...
Wij hadden ons feest gegeven in het Rubenshof te Alken. Zeker een aanrader en absoluut de moeite waard om eens op te zoeken! Alessia
Wij hebben gekozen voor de Kleine Graaf in 's Herenelderen. Het Fonteinhof in Borgloon is ook heel mooi!
Wij geven ons feest ook in www.stiemerheide.be Alles al geregeld menu gekozen!Zeer vriendelijk personeel en heb er een goed gevoel bij!Kijk enorm uit naar de dag