Terug naar overzicht
Hey Britt, Ook voor ons zal dit onze grote dag worden. Wij hebben de volgende dingen al geregeld: . Zaal .gemeentehuis .kerk .ceremoniemeester .fotograaf .getuige + bruidskindjes .vervoer .trouwringen .DJ .livemusic kerk . Tafel verdeling + gastenlijst . Grote lijnen van onze dagindeling . De uitnodigingen worden volgende week gemaakt. Moet nog gebeuren: . Decoratie: bloemstukken, foto's, kerkversiering . Misboekje .eventueel nog videograaf Die laatste dingen vragen nog wat wetk
Ik vergeet de helft :-) Trouwkleed en kostuum ook al in orde natuurlijk. Kapper en make- up ook in orde. Het idee van onze bedankjes zijn ook OK. Menukaartjes moeten ook nog gemaakt worden. :-)
Hey hey.. ik was precies wat vergeten.. (shame*shame).. dj - ok , ringen - ok. er is geen ceremonie meester aangezien we niet trouwen voor de kerk. we voorzien ook geen speicaal vervoer. voor de bloemen.. alleen ik krijg een boeketje. aangezien er geen bruidskindjes zijn en beide getuiges heren zijn zonder partner moeten er geen extra boeketjes voorzien worden :-)). de kapper & make up is een vriendin.. wat wel een grote pro is .. als je ziet wat het allemaal kost :s .. menukaartjes worden niet gemaakt. UItnodigingen zijn af en we moeten enkel speciaal papier gaan kopen want ze zijn volledig van eigen maak :-) .. (met dank aan mijn verloofde) . Voor het avondfeest is er geen tafelverdeling..dit gebeurt op een andere locatie.. er zijn stoelen en tafels & zetels voorzien .. het enige waar'k nogal mijn hoofdje over breek is de decoratie in de zaal.. toch wel leuk om te weten dat er nog wat meisjes zijn die ook al druk in de weer zijn met de trouw.. :-))!