Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

MIKA juwelen

29-5-2013 12:27:03
hoi allemaal!

Ik ben MIKA juwelen consulente, door zwangerschap en een trouw (deze zomer) is mijn agenda voor het najaar 2013 nog vrij leeg.
ik zou deze graag terug opvullen met leuke avondjes, év. bij jullie!
Ik ben wonende te Schoten, bij Antwerpen, maar de afstand maakt voor mij helemaal niet uit!

Wij hebben ook een leuke zomeractie, met een gratis juweel.
U krijg van ons 10% op de verkoop van je gasten, alsook 10% op je eigen verkoop. Altijd mooi meegenomen, en bij een omzet van een bepaald bedrag ontvangt u daarbovenop nog een gratis juweel! Alsook kan u bij ons terecht voor op maat gemaakte juwelen, alsook trouwringen!

Neem zéker eens een kijkje op http://www.juwelen-mika.be
En dan ben je zéker en vast overtuigd om een avondje te organiseren.
Neem dan gerust met mij contact op, u kan me bereiken op 0496 76 04 86 ofwel via mail op vanloock_kelly@hotmail.com

Ook als u gewoon meer info wenst, iets wil vragen, iets wil bestellen, ...

Vele groetjes en hopelijk tot snel.

Kelly

Kelly
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 838

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-5-2013 12:51:00

... mijn hubbie zijn manchetknopen komen van mika!!!!!! gegraveerd en al!!!!! zeer tevreden (mag toch wel een klein beetje reclame maken he )

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-5-2013 13:28:54

waar is die "vind ik leuk" knop!!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik29-5-2013 15:13:13

Heel mooi! Ik verdraag helaas alleen maar goud :(

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik1-7-2013 11:04:01

Super juwelen, had ook al Victoria gekocht, maar dat never again, is veel te rap kapot/ verkleurd/ whatever. Van Mika helemaal tevreden! Is wat duurder, maar 't is het waard!
Mijn achternicht is ook Mika consulente, anders had ik jou gevraagd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...