Terug naar overzicht
Mss eens mailen met je nummer enzo erin ik heb gistere nog een mail gekregen van haar. Ik hoop voor jouw dat het door gaat!
Lastige situatie. Bij mij heeft ze in mei juist voor mijn proef afgebeld omdat ze stopte. Maar als jij nog contact gehad hebt met haar sinsdien en ze heeft gezegd jouw trouw nog te doen dan is dat een ander verhaal. Ik kan alleen zeggen dat ze alles correct heeft gedaan, me verwittigd en borg teruggestort. Ik ben dan zelf make up gaan kopen en denk het zelf te doen. Voel me er nog niet zo zeker over want het is toch niet zo gemakkelijk om helemaal juist te krijgen wat ze in de winkel bij me hebben gedaan...Ik heb met Jessica enkel contact via mail gehad, misschien moet je dat proberen. Ik begrijp je ongerustheid maar ik heb hier nog geen verhaal gehoord dat ze op een trouw niet is komen opdagen. Misschien heeft ze een ander gsm nummer nu ze gestopt is en is ze om een andere reden niet veel thuis? Heb je iets kunnen inspreken op een antwoordapparaat?
ik heb gisteren iets ingesproken op haar gsm maar heb nog niks gehoort is gewoon maar een zekerheid die ik wil voor vrijdag dat bangelijk kort bij komt :)
Hallo,mail haar dan: jessica.vanhumbeeck@telenet.beWaarschijnlijk is alles wel ok. Veel plezier vrijdag en laat weten hoe het was!
Mij heeft ze 2 maal laten staan voor mijn proef :( Nu ik durfde er niet echt niets meer van zeggen of op reageren, want het was hier precies allemaal mijn fout, maar ben nu blij (erg eigenlijk!!) dat het niet alleen bij mij is en dus niet aan mij lag ;) Ik ben dus uiteindelijk bij iemand anders geweest
ik heb haar op facebook. zat bij mij in school vroeger
oef ben ik blij dat ik niet alleen ben ze heeft nu gereageert op mijn mail maar al niet te best beweerd dat ze mij al langer een mail had gestuurd dat ze niet kwam ook om reden dat ik had gevraagt om ander kapsel zei moest alleen wa bijwerken tja voor zelfde geld vind ik dan geen probleem en oke begrijp het gezondheid probleem ook maar laat gewoon iets weten nu heb ik wel iemand zelf gevonden ben eruit maar nie plezant deze stress ik wist gewoon van niks had hier vrijdag wel mooi gestaan maar is in orde nu en maken er een mooie dag van en hoop jullie ook
je moet er zeker niet op rekenen dat ze komt, ik had bij haar een afspraak staan voor mijn wimpers, en zonder iets te laten weten heeft ze gewoon niet omgezien, en als ik het niet via hier teweten was gekomen, had ik in augustus op onze dag daar ook mooi gestaan, vind het echt niet serieus hoe ze iedereen behandeld
Hallo!Ik heb net een mail van haar collega gekregen om te zeggen dat ze inderdaad gestopt is.Krijgen jullie je voorschot terug?
Normaal heeft iedereen zijn voorschot terug gekregen
IK Niet!!
ik heb net gekeken en ik heb het terug gekregen. Ze had een mail gestuurd om rekening nummer door te geven en ze ging het dan terug storten. Ik had eerst perongeluk een fout nummer door gegeven en dan kreeg ik een mail dat het niet lukte maar nu staat het erop. Ongeveer een maand geleden heb ik het ontvangen.
@ Katrien,dan zou ik toch contact opnemen met Jessica.Want hier op de forum leek ze toch altijd een redelijk persoon te zijn.Mss is er wel iets mis gelopen of heeft ze jou voorschot over het hoofd gezien.Rechtstreeks informeren kan geen kwaad he.En eerlijk is eerlijk, geld is geld :-).Groetjes
Ik krijg mijn voorschot niet terug. Ik had bij jessica een afspraak en dan had ze mij bij haar collega liesbet geplaatst. Maar omdat ik het allemaal niet echt vertrouwde en liever op mijn huwelijksdag niet voor wil hebben dat ze niet opdaagt, had ik mijn afspraak afgezegd. En daarom krijg ik het niet terug...