Terug naar overzicht
Bij mij is dat 1 persoon die zowel kapsel als make-up komt doen. Zij ging normaalgezien eerst mijn kapsel doen en dan make-up. Maar omdat ik krulspelden nodig heb in mijn haar gaat ze eerst die erin doen, dan de make-up, dan de krulspelden eruit en mijn haar opsteken.
dag jente. Eerst haar en dan pas make up . Zo als je al schreef, bij de kapper wordt dikwijls de make up verknoeid. Nog een tip , als je haar wordt opgestoken mag het niet vers gewassen zijn, anders heb je kans dat alles los komt. Je kan wel nog eventueel een droogshampoo gebruiken maar bespreek dit met je kapper. En best alles eens op proef laten doen. Groetjes
Ik heb eerst mijn haar thuis gewassen en dan make up en dan heeft zij mijn haar verder afgewerkt.. Heb dit eerst als proef gedaan en was tevreden van het resultaat! :)
Eerst het haar!! ben net op proef geweest voor de make-up en heb het daar nog eens extra gevraagd :-)
@ Sofie: ik denk dat sommige het ook andersom doen en hangt er vanaf wat je met je haar doet enzo denk ik en of je een froe hebt enzo want ik heb een froe en voor te schminken moet die volledig achteruit en als eerst je kapsel gedaan is komt dat niet altijd goed..
normaal gezien word eerst het haar gedaan ivm haarlak,dan de make-up.Want andersom word er haarlak gespoten op je make-up en dat zou je zien op de foto's ...
Bedankt voor de reacties! Ik zal het voor de zekerheid ook nog eens aan de kapper en visagiste vragen. Met mijn froe denk ik dat het zou kunnen dat het bij mij omgekeerd moet. Dat van de haarlak wist ik niet dus ga ik zeker ook nog eens vragen!
Ook hier eerst haar en dan make-up. Mijn haar de dag zelf nog wassen is alvast uit den boze, zo bleek uit het proefkapsel. Mijn dunne, gladde haar kon duidelijk niet met de speldjes overweg, het viel er na een uur al uit...
Het hangt ervan af als de kapper je haren nog gaat wassen. Als dit het geval is eerst naar de kapper en dan de make-up. In het andere geval is het net omgekeerd. Zat ook met deze vraag en heb deze dan gewoon gevraagd en bij mij gaat het eerst de kapper worden en dan de make-up. Grtjs
Ik heb ook een froe en ik moet zeker eerst mijn haar laten doen, anders is er kans dat je natte froe je make-up verknoeit. Normaal gezien moet de persoon die je make-up verzorgt genoeg kennen van haar om je froe achteraf eventueel terug in model te brengen.
volgens mijn weddingplanner eerst haar en dan visagiste