Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleedje gevonden in de uitverkoop van Cermo

29-5-2013 20:28:41
Beste bruidjes allemaal,
Wie er wilt gaan kijken in de uitverkoop. Ik raad het echt aan. Ze pakken echt wel hun tijd en een leuke aan gename ervaring...
Ik heb dus onverwacht mijn kleedje gevonden.. Ik kan het niet laten zien want het staat niet op de site op. Tis totaal iets anders dan ik in gedachte had... De verkoopster zei tegen mij voor ik het aan had dat het waarschijnlijk niets voor mij ging zijn. Toen ik het aan had zei iedereen ohhh das mooi. Is precies op maat gemaakt. Moet zelfs niets meer aan gebeuren... Ja mss nog iets en niks korter gemaakt worden van voor. Maar dat gaan mijn mama zelf doen. Aangezien wij het kleed meteen hebben mee genomen is er nog 10 % extra af gegaan. Vond het zo spannend. Had niet meteen het waauw gevoel maar toen ik het een 2de keer aan had met nog wat juweeltjes mijn haar omhoog heb ik traantjes gelaten. En dit omdat ik echt niet verwacht had dat ik mijn kleedje zou vinden... Maar ja hoor. Meer dan een jaar op van te voren heb ik mijn kleed gevonden... Iets totaal anders dan dat ik zou denken... Nu hangt het bij mijn ouders in de kast.. Te wachten tot ik schoenen heb dat ons mama het kan korter maken.. Daarna nog een droogkuisje en tis klaar om 14/06/14 gedragen te worden..... Whaaaaaaaaaaa

Veel liefs van een gelukkig bruidje.....

Caroline
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 737

wendy
22-6-2013
 Meld misbruik29-5-2013 20:43:38

Ik woon vlak bij cermo ging er eigenlijk veel van de kleedjes ? En ook van de haarjuwelen en zo ? Groetjes

Louise
8-6-2014
 Meld misbruik29-5-2013 20:49:30

Leuk voor je!
Van welk merk is het? Is het wit of gekleurd?

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik29-5-2013 21:04:46

Wendy, van de nieuwe collectie ging 10 % en als je het meteen meeneemde nog eens 10% en van de oudere collectie ging 50% af.
Het is geen wit wit maar ook niet gekleurd. Merk is het niet echt. Het is van ne ontwerper. Dat ik niet meer weet van wie.. Tis van ne ontwerper dat maar 1 kleed van ieders maakt. En daar heb ik er eentje van Wel niet echt goed koop. Maar het zat als gegoten....

Naomi
22-2-2014
 Meld misbruik30-5-2013 10:00:53

Hallo Caroline :)

Blij voor jou dat je jouw droomkleed gevonden hebt :)
nu mijn vraag is wat zijn zo de prijzen van de uitverkoop ?
want ik zoek nog een tweede kleed een iets makkelijker voor te dragen kleedje voor het dansfeest :)

groetjes
Naomi

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik30-5-2013 11:24:59

De prijzen hangen gewoon af van wat de vast.Ik heb een kleedje van de uitverkoop aan gehad dat nog op 800 kwam. en dat was van oudere collectie. Als je de collectie van 2013 heb gaat er 10% af en als je het zo mee naar uit neemt gaat er nog eens 10% meer af. Het ligt er aan wat de "echte" prijs is. Je hebt er ook nog de feestkleding en korte trouwkleedjes. Ze hebben mij wel gezegd bij 2 kleedjes van dit is van een duurdere prijs.... En ze pakke echt nog wel hun tijd. Ik had echt een super verkoopster.... Was echt blij met haar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info