Terug naar overzicht
Ik woon vlak bij cermo ging er eigenlijk veel van de kleedjes ? En ook van de haarjuwelen en zo ? Groetjes
Leuk voor je!Van welk merk is het? Is het wit of gekleurd?
Wendy, van de nieuwe collectie ging 10 % en als je het meteen meeneemde nog eens 10% en van de oudere collectie ging 50% af.Het is geen wit wit maar ook niet gekleurd. Merk is het niet echt. Het is van ne ontwerper. Dat ik niet meer weet van wie.. Tis van ne ontwerper dat maar 1 kleed van ieders maakt. En daar heb ik er eentje van Wel niet echt goed koop. Maar het zat als gegoten....
Hallo Caroline :)Blij voor jou dat je jouw droomkleed gevonden hebt :)nu mijn vraag is wat zijn zo de prijzen van de uitverkoop ? want ik zoek nog een tweede kleed een iets makkelijker voor te dragen kleedje voor het dansfeest :)groetjesNaomi
De prijzen hangen gewoon af van wat de vast.Ik heb een kleedje van de uitverkoop aan gehad dat nog op 800 kwam. en dat was van oudere collectie. Als je de collectie van 2013 heb gaat er 10% af en als je het zo mee naar uit neemt gaat er nog eens 10% meer af. Het ligt er aan wat de "echte" prijs is. Je hebt er ook nog de feestkleding en korte trouwkleedjes. Ze hebben mij wel gezegd bij 2 kleedjes van dit is van een duurdere prijs.... En ze pakke echt nog wel hun tijd. Ik had echt een super verkoopster.... Was echt blij met haar.