TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elsie
|
29-5-2013 21:16:02
Mijn kleed kwam van sweet flavours bruidsmode in Schinveld ( Nederland) . Niet zo ver rijden. Ze hebben ook een website. Allemaal niet zo heel dure jurken.
|
|
roos
13-7-2013
|
29-5-2013 21:38:47
hallo Peggy, ik wou net als jij geen groot geld uitgeven aan een kleed voor een dag. en ik heb mijn kleed gevonden in limburg (neerpelt) bij victoria's bruidsmode. zekf ben ik van West-Vlaanderen,maar ik had al het hele internet afgezocht,en zij was écht de goedkoopste! je kan eens zien op haar website,maar ze heeft maar een prijs voor elk kleed die er hangt,twas of 390 of 490 euro,je moet eens zien. ze heeft er een hodertal hangen. ik heb het mijne direkt meegekregen. veel sucses en laat nog iets weten he!grtjs,roos
|
|
mieke
8-6-2013
|
30-5-2013 6:54:23
Dag Peggy, ik wou ook zeggen in Neerpelt. Ik heb het mijne bij Lieben ( boven shopping 2) in Genk gehaald. Mijn budget was wel een beetje hoger ( 600 euro) maar je kan haar altijd eens bellen om te vragen of ze ook kleedjes heeft voor jou budget. Veel succes met je zoektocht!
|
|
krista
9-8-2013
|
30-5-2013 8:56:07
Mijn jurk komt van bij Youniek, maar je moet toch niet meer superlang gaan wachten, want een jurk die op maat gemaakt wordt moet je toch al vlug 3 maanden tellen... Anders in Maastricht heb je Chrandels. Ook een hele lieve vrouw met budgetvriendelijke trouwjurken. Mijn dochters hun suitekleedjes komen van daar ...
|
|
lindsay
12-7-2013
|
30-5-2013 12:50:09
hier ook in Neerpelt geweest, super lief vrouwtje en alle jurken zijn 399 euro ;-)
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
31-5-2013 22:40:48
Youniek is zeker de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen! Zelfs al ben je misschien aan de late kant om een jurk te laten maken, dan kan je geluk hebben dat je een pasmodel helemaal naar jouw goesting vindt, en kan je er heel goedkoop vanaf komen. Mijn kleed en kostuum van mijn verloofde komen ook van daar...
Succes ermee!
Groetjes!
|
|
Peggy
7-9-2013
|
1-6-2013 17:01:17
Vandaag in Neerpelt gaan kijken en gekocht. De derde die ik paste was het. Supervriendelijk, neemt haar tijd en vooral een mooie prijs van 290 euro.. Ik ben superblij...een zorg minder want ik maakte me echt zorgen dat ik niks ging vinden in mijn budget en kijk eens aan...ze hangt bij mijn zus totdat het zover is. Aan iedereen bedankt voor de reacties. grts
|
|
roos
13-7-2013
|
3-6-2013 19:58:19
kben echt blij voor je! ik had daar ook vlug mijn keuze gevonden,super lieve vrouw,en spotgoekoop he! alweer iets om van je lijstje te schrappen!!grtjs,roos
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|